يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب : 60304
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت کشتی قم در گفتگو با مهر:

برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام برای قم اعتبارآفرین است

قم نيوز : رئیس هیئت کشتی استان قم برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام در قم را برای این شهر اعتبار آفرین دانست.
برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام برای قم اعتبارآفرین است
برگزاری مسابقات کشتی جام یادگار امام برای قم اعتبارآفرین است
به گزارش قم نیوز محسن وزیری  اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های انجام شده و با نظر مثبتی که فدراسیون کشتی در مورد میزبانی قم از مسابقات کشتی بین المللی جام یادگار امام در قم داشت میزبانی این مسابقات قرار است برای استان قم تکرار شود و این موضوع برای کشتی قم یک امتیاز است.

وی افزود: پس از برگزاری دوره پیشین مسابقات کشتی جام یادگار امام در تابستان در قم، پیشنهاد برگزاری دوره بعدی در قم نیز به فدراسیون کشتی ارائه شد و سرانجام فدراسیون کشتی با اعطای این میزبانی به قم موافقت کرد و این رقابت‌ها قرار است در رده نوجوانان ۲۴ و ۲۵ اسفند به میزبانی قم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: برگزاری این مسابقات در قم برای استان قم اعتبار آفرینی می‌کند زیرا حضور تیم‌های خارجی در استان قم و میزبانی مطلوب از آن‌ها نگاه مثبتی از سوی تیم‌های خارجی به قم ایجاد می‌کند و به طور کلی میزبانی از رویدادهای ورزشی بین المللی کمک به توسعه اقتصادی و اجتماعی در شهر یا کشور میزبان است.

وزیری بیان داشت: بدون تردید برگزاری این مسابقات در قم با توجه به این که استان قم هم در این رقابت‌ها ورزشکار خواهد داشت شور و انگیزه دوچندانی به کشتی گیران بومی ما می‌دهد و امیدواریم با همیاری مسئولان مربوطه برگزاری این مسابقات در آینده هم در قم تداوم داشته باشد.

وی عنوان کرد: برگزاری این رویداد هزینه‌های خاص خود را دارد و امیدواریم با تحقق وعده‌ها و همکاری مسئولان استانی در قم، این رقابت‌ها به نحو احسن برگزار شود و تمام استان قم از این میزبانی بین المللی بهره‌مند شوند و تماشاگران نیز استقبال خوبی از این مسابقات داشته باشند.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcc01qe.2bqxx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما