يکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 60331
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم

قم نايب‌قهرمان كونگ‌فو مردان ايران شد

قم نيوز : رئيس هیأت كونگ‌فو و هنرهاي رزمي استان قم از موفقيت تيم مردان قم در كسب مقام نايب‌قهرماني پيكارهاي قهرماني كشور خبر داد.
قم نايب‌قهرمان كونگ‌فو مردان ايران شد
قم نايب‌قهرمان كونگ‌فو مردان ايران شد
به گزارش قم نیوز حسن عباسی امروز اظهار کرد: تیم کونگ‌فو مردان استان قم با کسب سه مدال طلا و یک برنز عنوان نایب‌قهرمانی و سکوی دوم کشور را تصاحب کرد، در حالی که منصور حیدر در وزن منهای 83 کیلوگرم، سجاد قربانی در وزن منهای 78 کیلوگرم و محمد امیدی در وزن به اضافه 103 کیلوگرم طلایی‌های تیم هیأت منتخب هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی قم بودند.

وی با بیان اینکه تک مدال برنز قم توسط امیرحسین نظری در وزن منهای 88 کیلوگرم به دست آمد، افزود: سجاد قربانی در این دوره از رقابت‌ها با ناک اوت حریف قدرتمند خود در دیدار فینال به مقام قهرمانی دست یافت و منصور حیدری با همین شرایط قهرمان شد، ضمن اینکه محمد امیدی همین عملکرد را به نمایش گذاشت.

رئیس هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان قم افزود: امیرحسین نظری یکی از کونگ‌فوکاران جوان قم است که با مدال برنز خود درخشید، در شرایطی که با پایان مسابقات این دوره خوزستان (الف) قهرمان شد و تیم‌های هیأت قم و اصفهان روی سکوهای دوم و سوم ایستادند.

وی تصریح کرد: به دست آوردن عنوان نایب‌قهرمانی در مسابقات کونگ‌فو آزاد قهرمانی کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود زیرا این پیکارها جنبه انتخابی داشت و مدال‌آوران طلایی قم با درخشش در این پیکارها زمینه حضور خود در تیم ملی را نیز ایجاد کردند و این نیز یک دستاورد بزرگ برای هیأت محسوب می‌شود.

عباسی با بیان اینکه رقابت‌های این دوره به میزبانی هیأت کونگ‌فو و هنرهای رزمی استان خوزستان در شهر خرمشهر برگزار شد، افزود: در این مسابقات شاهد کسب بهترین نتیجه تاریخ کونگ‌فو استان در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی بودیم، موفقیتی که بدون تردید نتیجه حمایت‌ها و زحمات تک تک همکاران هیأت است.

وی خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات و تلاش‌های کسانی که در این موفقیت بزرگ هیأت را همراهی کردند نظیر استاد علی یزدی، جواد محمدزاده، ابوالقاسم افشاری‌مهر، علی اسماعیلی، علی قنبری، غلامرضا مهربان و سایر اساتید و حامیان مالی نظیر رضا دلیر مدیرعامل شرکت سوهان حاج‌حسین دلیر و پسران و محمد رستمی مدیریت کباب بناب آذربایجان و سایر دوستان قدردانی کنیم تا این افتخار آفرینی‌ها همچنان با حمایت این عزیزان تداوم یابد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccs1qe.2bqx18laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما