پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۵
کد مطلب : 60489
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

رقابت فرنگي‌كار قم در جام بين‌المللي اوكراين

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از رقابت كشتي‌گير قم در مسابقات بين‌المللي 2018 جام مربیان و کشتی‌گیران اوکراین خبر داد.
رقابت فرنگي‌كار قم در جام بين‌المللي اوكراين
رقابت فرنگي‌كار قم در جام بين‌المللي اوكراين
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: علی‌اکبر حیدری که یکی از چهره‌های موفق قم در چند سال اخیر مسابقات مختلف داخلی و برون‌مرزی بوده از امروز رقابت خود را در پیکارهای بین‌المللی جام مربیان و کشتی گیران اوکراین آغاز می‌کند.

وی ادامه داد: حیدری کشتی‌گیر وزن 97 کیلوگرم است و به واسطه عملکرد کم نوسان خود در میادین گوناگون، مورد توجه کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا نیز قرار دارد، امیدواریم باز هم عملکرد خوبی را از وی در جام بین‌المللی اوکراین شاهید باشیم و وی سهمیه پیکارهای آسیایی را نیز کسب کند.

رئیس هیأت کشتی استان قم با اشاره به آغاز رقابت‌های بین‌المللی اوکراین از روز چهارم اسفند ماه، بیان کرد: این مسابقات تا ششم اسفند ماه در هر دو رشته آزاد و فرنگی برگزار می‌شود و یک روز زودتر قرعه کشی اوزان 55، 63، 72، 82 و 97 کشتی فرنگی و اوزان 57، 65، 74، 86 و 97 کشتی آزاد صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در حالی که روز جمعه چهارم اسفند ماه کشتی‌گیران این اوزان برای به دست آوردن مقام‌های اول تا سوم و نشان‌های طلا، نقره و برنز به روی تشک می‌روند، علی‌اکبر حیدری نیز بعد از درخشش در جام یادگار امام برای کسب یکی از عناوین برتر وزن 97 کیلوگرم با حریفان سرشاخ خواهد شد.

وزیری با بیان اینکه اختلاف ساعت ایران با اوکراین یک ساعت و نیم است، عنوان کرد: در ترکیب تیم منتخب کشتی فرنگی اعزامی کشورمان به این پیکارها، فرنگی‌کاران اوزان 55، 60، 67، 72، 77، 87 و 97 حضور دارند و سرپرستی تیم ملی بر عهده هادی حبیبی است.

وی در پایان اظهار کرد: در وزن 55 کیلوگرم رامین باستانی، در وزن 60 کیلوگرم میثم دل‌خانی، در وزن 67 کیلوگرم حسین اسدی، در وزن 72 کیلوگرم فرشاد بلفکه، در وزن 77 کیلوگرم پژمان پشتام، در وزن 87 کیلوگرم و سامان عزیزی در وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری برای کسب مدال به روی تشک می‌روند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgyt93.ak9z74prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما