شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : 6068
منبع : تین نیوز

قرارداد تامین برق و خرید ناوگان مونوریل قم نهایی شد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم با اشاره به پیشرفت پروژه مونوریل قم، از نهایی شدن قرارداد مربوط به تامین برق و خرید تجهیزات و ناوگان این پروژه خبر داد.
قرارداد تامین برق و خرید ناوگان مونوریل قم نهایی شد
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمد حسین موسی‌پور در جلسه شورای سازمان قطار شهری که به بررسی روند پیشرفت پروژه مونوریل قم اختصاص داشت، اظهار داشت: فاز اول نخستین پروژه مونوریل کشور در قم به طول تقریبی هفت کیلومتر از ‏پارک سوار شمالی حرم مطهر حضرت معصومه(س) در حال اجرا است.

وی پروژه مونوریل را از جمله پروژه‌های کلیدی و جزء طرح‌های مهر ماندگار کشور عنوان کرد و افزود: برای تحقق اهداف مد نظر در برنامه زمان‌بندی، نیاز است تا کار با سرعت و جدیت ویژه‌ای پیگیری و اجرا شود.

استاندار قم از پیشرفت بالای پروژه تا اواخر فروردین امسال خبر داد و تصریح کرد: عملیات ساخت ستون‌ها و اجرای سرستون‌ها در مراحل پایانی قرار گرفته ضمن اینکه قرارداد مربوط به تامین برق و خرید تجهیزات و ناوگان نیز نهایی شده است.

موسی‌پور با تاکید بر ضرورت همکاری جدی دستگاه‌های دست اندرکار این پروژه برای تسریع در اجرا و رفع موانع و مشکلات طرح گفت: برای بررسی روند پیشرفت طرح لازم است جلسات هیئت مدیره به صورت ثابت و هفتگی در محل معاونت عمرانی استانداری تشکیل شود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcb.0b0urhbgwiupr.html
نام شما
آدرس ايميل شما