?>?> رتبه سوم پینگ‌پنگ بازان قم در لیگ دسته اول کشور | قم نیوز
دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 60699
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم خبر داد

رتبه سوم پینگ‌پنگ بازان قم در لیگ دسته اول کشور

قم نيوز : رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم گفت: پینگ‌پنگ بازان تیم هیأت قم با کسب رتبه سوم به کار خود در دور رفت مرحله گروهی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور پایان دادند.
رتبه سوم پینگ‌پنگ بازان قم در لیگ دسته اول کشور
رتبه سوم پینگ‌پنگ بازان قم در لیگ دسته اول کشور
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: تیم هیأت تنیس روی‌میز در یک گروه پنج تیمی با حریفان حاضر در مرحله مقدماتی فصل جاری پیکارهای لیگ دسته اول پینگ‌پنگ باشگاه‌های کشور به رقابت پرداخت و پایان کار این تیم با کسب رتبه سوم همراه بود.

وی ادامه داد: بازی‌های این فصل لیگ دسته اول تنیس روی‌میز باشگاه‌های کشور طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ با حضور 10 تیم از استان‌های مختلف به انجام می‌رسد و دیدارهای مرحله مقدماتی در دو گروه پنج تیمی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم با اشاره به تیم‌های گروه‌ها، بیان کرد: تیم هیأت پینگ‌پنگ قم در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های مناطق نفت‌خیز جنوب (ب)، هیأت کرمان، هیأت قزوین و نفت و گاز گچساران در یک گروه قرار گرفته و به صورت رفت و برگشت با آنها پیکار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: دیدارهای دور رفت مرحله مقدماتی این مسابقات به میزبانی هیأت تنیس روی‌میز استان گیلان در شهر رشت برگزار شد و تیم هیأت پینگ‌پنگ قم در چهار مسابقه خود موفق به کسب دو پیروزی و دو باخت شد و با ۶ امتیاز در مکان سوم جدول رده‌بندی جای گرفت.

عموئیان یاد آور شد: در پایان بازی‌های این مرحله تیم تنیس روی‌میز نفت و گاز گچساران با کسب هشت امتیاز در صدر ایستاد، تیم هیأت پینگ‌پنگ قزوین با کسب هفت امتیاز رتبه دوم جدول را از آن خود کرد و تیم هیأت تنیس روی‌میز قم نیز با کسب جایگاه سوم از این مرحله خارج شد.

وی سپس به نتایج تیم هیأت تنیس روی‌میز قم در دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اشاره و عنوان کرد: تیم هیأت قم در نخستین مسابقه خود با حساب پنج بر صفر مغلوب تیم هیأت قزوین شد اما در بازی دوم با همین نتیجه از سد تیم هیأت کرمان عبور کرد.

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: سومین مسابقه تیم هیأت پینگ‌پنگ قم با تیم صدرنشین گروه دوم و یکی از مدعیان قهرمانی یعنی نفت و گاز گچساران بود که با برتری پنج بر یک گچسارانی‌ها به پایان رسید و در آخرین مسابقه تیم هیأت قم با نتیجه پنج بر چهار تیم مناطق نفت خیز جنوب (ب) را شکست داد تا 12 و 13 اسفند در دور برگشت برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی بار دیگر با حریفان رقابت کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjhmem.uqeyhzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما