سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۷
کد مطلب : 60730
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خبر داد

پيشرفت 93 درصدي پروژه تقاطع غيرهمسطح شهيد كريمي

قم نيوز : مدير عامل سازمان توسعه و عمران شهرداري قم از پيشرفت 93 درصدي پروژه تقاطع غيرهمسطح شهيد كريمي خبر داد.
پيشرفت 93 درصدي پروژه تقاطع غيرهمسطح شهيد كريمي
پيشرفت 93 درصدي پروژه تقاطع غيرهمسطح شهيد كريمي
به گزارش قم نیوز محمدتقی نادعلی با اشاره به اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید کریمی، اظهار کرد: این پروژه تکمیل کننده شوارع و رینگ‌های ترافیکی شهر است که پل ارتباطی بین مناطق چهار و پنج محسوب می‌شود.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم خاطرنشان کرد: این پروژه با قراردادی به مبلغ 22 میلیارد تومان به این سازمان تحویل داده شد و پیش از این نیز قراردادی با گروه مشارکت اویول داشته و در مجموع اعتبار کلی این پروژه بالغ بر 42 تا 43 میلیارد تومان است.

نادعلی با بیان اینکه اکنون پروژه 93 درصد پیشرفت دارد، گفت: یکی از دلایلی که این پروژه هنوز به بهره‌برداری نرسیده وجود لوله 16 اینچی معارض گاز و جمع‌آوری فاضلاب است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی در صورت رفع معارض پیش می‌رود و قابلیت بهره‌برداری از پروژه در آینده‌ای نزدیک میسر می‌شود بنابراین زمان بهره‌برداری کامل از پروژه به طور دقیق بستگی به رفع معارض لوله گاز و تمهیدات جمع‌آوری فاضلاب است.

مدیر عامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم عنوان کرد: این پروژه در امتداد بلوار شهید کریمی از زیر بلوار پیامبر اعظم(ص) عبور می‌کند و دارای چهار راستگرد است که برای تبادلات ترافیکی بین بلوار پیامبر اعظم(ص) و شهید کریمی در نظر گرفته شده است.

نادعلی تصریح کرد: باید تعاملات با شهرداری در زمینه اجرای پروژه‌ها بیشتر شود زیرا پروژه‌های شهری با زحمات زیادی از سوی مدیریت شهری تأمین اعتبار و انجام می‌شود بنابراین همکاری مضاعفی در زمینه رفع معارضات باید وجود داشته باشد تا این پروژه‌ها در زمان برنامه‌ریزی شده احداث و به شبکه معابر شهری اضافه شود تا خدماتی بهتر به شهروندان و زائران ارائه شود.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdcfxedv.w6dxmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما