سه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 60748
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد

برپایی 32 غرفه در قم برای عرضه میوه شب عید

قم نيوز : مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: امسال 32 غرفه برای عرضه میوه شب عید در سطح شهر قم برپا خواهد شد تا میوه با قیمت مناسب به دست مردم برسد.
برپایی 32 غرفه در قم برای عرضه میوه شب عید
برپایی 32 غرفه در قم برای عرضه میوه شب عید
به گزارش قم نیوز مجید آوری فرد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به تعطیلی کارخانه‌های آرد استان قم در ایام نوروز اظهار کرد: این کارخانه‌ها در این ایام تعطیل هستند، اما امکان ترخیص آرد از انبار این کارخانه‌ها در تمام ساعت‌ها در ایام نوروز وجود دارد.

وی ادامه داد: در گذشته کشتارگاه‌های استان قم در ایام نوروز تعطیل بودند، اما از دو سال پیش مقرر شد که در این ایام به صورت یک روز درمیان این کشتارگاه‌ها فعالیت کنند تا در ایام نوروز گوشت و مرغ گرم به دست مردم برسد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: امسال 32 غرفه برای عرضه میوه شب عید در سطح شهر قم برپا خواهد شد تا میوه با قیمت مناسب به دست مردم برسد، قیمت میوه شب عید در قم کمتر از میانگین کشوری خواهد بود.

آوری فرد، نظارت بر قیمت و کیفیت کالاها را در ایام نوروز در قم ضروری دانست و تصریح کرد: برنامه دستگاه‌های اجرایی در این راستا مشخص شده است تا اجحافی به مردم و زائرین در این ایام صورت نگیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: زمان فعالیت نانوایی‌های استان قم در ایام نوروز مشخص شده است و نانوایی‌ها در ورودی‌های شهر و اطراف مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) کشیک دارند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcevf8p.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما