چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب : 60768
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت تکواندو استان قم خبر داد

برگزاری پیکارهای هان‌مادانگ و پومسه در قم

قم نيوز : رئیس هیت تکواندو استان قم گفت: پیکارهای دو رشته هان‌مادانگ و پومسه دهه دوم اسفند ماه در خانه تکواندو قم برگزار خواهد شد.
برگزاری پیکارهای هان‌مادانگ و پومسه در قم
برگزاری پیکارهای هان‌مادانگ و پومسه در قم
به گزراش قم نیوز محمد جمشیدی اظهار کرد: کمیته مسابقات هیأت تکواندو برای برگزاری مسابقات دو رشته هان‌مادانگ و پومسه قهرمانی استان قم در روز هجدهم اسفند ماه برنامه‌ریزی کرده و این پیکارها در تمامی گروه‌های سنی و رده‌های کمربندی ویژه ‌پسران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام برای حضور در این دوره از مسابقات تا روز دوشنبه چهاردهم اسفند است، سپس به شرایط و نحوه ثبت‌نام اشاره و ابراز کرد: تنها امکان حضور افراد در گروه‌های سنی مجاز و رده‌های کمربندی مشخص شده امکان‌پذیر است و انتخاب رشته برای شرکت در پیکارهای رشته هان‌مادانگ طبق جداول ارائه شده از سوی کمیته مسابقات انجام خواهد گرفت.

رئیس هیأت تکواندو استان قم افزود: ارائه کارت بیمه ‌ورزشی سال 9۶، رضایت‌نامه مربی و ولی هر یک از تکواندوکاران شرکت کننده در رقابت‌های رده‌های سنی زیر 18 سال به همراه کد ملی، نام و نام ‌خانوادگی، تاریخ تولد و نام رشته‌هایی مورد نظر الزامی است.

وی در ادامه به برگزاری جلسه‌ای با حضور پیشکسوتان تکواندو استان قم اشاره و خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های سال 1396 هیأت تکواندو به سمع و نظر افراد حاضر رسانده شد و هدف این است که با برگزاری اینگونه جلسه‌ها از تجارب و تخصص این عزیزان بهره‌ مفیدی برای پیشرفت تکواندو قم گرفته شود.

جمشیدی سپس به حضور تکواندوکاران قم در ترکیب تیم‌های مختلف اشاره و بیان کرد: در مسابقات لیگ پومسه البرز شاهد درخشش یکی از بانوان این رشته بودیم، و خانم فائزه افراز پومسه‌رو قم در رده سنی 15 تا 17 سال موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز شد.

وی در پایان به معرفی برترین‌های رقابت‌های قهرمانی تکواندو پسران قم اشاره و اظهار کرد: مسابقات قهرمانی پسران استان قم در گروه سنی نوگلان، خردسالان و نوجوانان و رده کمربند سبز و آبی به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده برگزار شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcg7u93.ak9z34prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما