چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۸
کد مطلب : 60784
منبع : خبرگزاری فارس
مسوول امور بانوان اداره كل ورزش و جوانان استان قم

برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي كودكان در قم

قم نيوز : مسوول امور بانوان اداره كل ورزش و جوانان استان قم از برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي ويژه كودكان زير مجموعه بهزيستي در قم خبر داد.
برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي كودكان در قم
برگزاري جشنواره فرهنگي ورزشي كودكان در قم
به گزراش قم نیوز سیده‌لیلا عنبری امروز اظهار کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی کودکان با حضور 600 شرکت کننده در روز پنجشنبه دهم اسفند ماه به همت اداره کل ورزش و جوانان استان قم و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی از ساعت 10 صبح در سالن ورزشی شهید رضائیان قم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در جمع ورزشکاران و میهمانان دعوت شده به این جشنواره فرهنگی ورزشی، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان استان قم، دکتر ظهیری مشاور امور بانوان استانداری قم، مشاورین استاندار، مدیر کل بهزیستی قم، معاونت امور اجتماعی بهزیستی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و معاونین استاندار نیز حضور می‌یابند.

مسوول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: این جشنواره به مناسبت در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) ویژه کودکان زیر مجموعه بهزیستی است و در کنار این عزیزان از کودکان مهد کودک‌ها و مدارس استثنایی آموزش و پرورش دعوت به عمل آمده و این عزیزان در طول برگزاری جشنواره شاهد برنامه‌های شاد و متنوع خواهند بود.

وی ابراز کرد: برنامه‌های پیش‌بینی شده برای برگزاری این جشنواره شامل سخنرانی مسوولان، اجرای حرکات و برنامه‌های نمایشی توسط استعدادها و نخبه‌های دو رشته ووشو و ژیمناستیک است و گروهی از نوجوانان قاری قرآن به اجرای تواشیح و برنامه‌های متنوع قرآنی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdceef8p.jh87vi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما