چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : 60806
منبع : خبرگزاری فارس

استاندار قم: حضور مردم در صحنه بهترین راهکار برای رفع مشکل خشکسالی است

قم نيوز : استاندار قم با بیان اینکه کنار ایستادن عوامل دولتی و افزایش مشارکت‌های مردمی از علل اصلی رسیدن به موفقیت است، گفت: حضور مردم در صحنه بهترین راهکار برای رفع مشکل خشکسالی است.
حضور مردم در صحنه بهترین راهکار برای رفع مشکل خشکسالی است
حضور مردم در صحنه بهترین راهکار برای رفع مشکل خشکسالی است
به گزارش قم نیوز سید مهدی صادقی عصر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم که در روستای علی آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه حفظ و استفاده درست از آب و جلوگیری از خطراتی همانند سیلاب باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد، اظهار کرد: در بخش‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی بدون مشارکت مردم نمی‌توان به هیچ نتیجه مورد نظر رسید.

وی با بیان اینکه کنار ایستادن عوامل دولتی و افزایش مشارکت‌های مردمی از علل اصلی رسیدن به موفقیت است، اضافه کرد: حضور مردم در صحنه بهترین راهکار برای رفع مشکل خشکسالی است.

استاندار قم ضمن تقدیر از اهتمام اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قم در راستای رفع مشکلات استان مطرح کرد: سال 94 سیلابی در قم رخ‌داد، با توجه به اینکه پیش‌بینی‌های لازم انجام نشده بود با مشکلاتی روبرو شدیم اما سال گذشته با احداث سه پروژه کنترلی از خسارت‌های مختلف جلوگیری کردیم.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت در عرصه بیابان‌زدایی نیازمند مشارکت مردم است، عنوان کرد: فراهم‌آوردن زمینه افزایش انگیزه مردم برای مشارکت در امور مختلف در حوزه منابع طبیعی باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcjmoem.uqeyyzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما