شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 60909
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس هیأت بوکس استان قم خبر داد

افتخار آفرینی 3 بوکسور قم در مسابقات نونهالان ایران

قم نيوز : رئیس هیأت بوکس استان قم از افتخار آفرینی سه بوکسور آینده‌دار قم در مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی نونهالان کشور خبر داد.
افتخار آفرینی 3 بوکسور قم در مسابقات نونهالان ایران
افتخار آفرینی 3 بوکسور قم در مسابقات نونهالان ایران
به گزراش قم نیوز مجید عباس‌زاده اظهار کرد: تیمی که به نمایندگی از هیأت بوکس استان قم راهی رقابت‌های قهرمانی رده سنی نونهالان کشور شد بود با سه مشت‌زن مستعد و آینده‌دار به مصاف حریفان خود رفت و خوشبختانه هر سه نفر روی سکو رفتند.

وی خاطرنشان کرد: اعزام تیم بوکس نونهالان قم به مسابقات قهرمانی کشور در حالی صورت گرفت که این تیم‌ با نفرات خود تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی متنوعی زیر نظر کادر فنی در خانه بوکس قم انجام داده بود و به لطف خدا با کسب سه مدال در این رقابت‌ها درخشید.

رئیس هیأت بوکس استان قم افزود: تیم منتخب هیأت بوکس استان قم در حالی به سه مدال پیکارهای مشتزنی قهرمانی رده سنی نونهالان قهرمانی کشور دست یافت که این رقابت‌ها از نهم تا یازدهم اسفند ماه به میزبانی هیأت بوکس استان گلستان در شهر گالیکش به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

وی با بیان اینکه استعدادها و نخبه‌های این رده از استان‌های مختلف در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر برابر یکدیگر به روی رینگ رفتند، عنوان کرد: اعضای تیم قم در این رقابت‌ها امیررضا پرواز، علیرضا شعبان و محمدجواد وفایی بودند، سه بوکسوری که موفق به کسب مدال شدند.

عباس‌زاده با بیان اینکه هدایت تیم هیأت قم بر عهده سیدمهدی هاشمی بود، اضافه کرد:‌شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات برای کسب عناوین برتر اوزان منهای 36، 5/38، 40، 5/41، 43، 5/44، 46، 48، 50، 52، 54، 59، 62، 65، 68، 82، 76 و به اضافه 76 کیلوگرم با یکدیگر پیکار کردند.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در سه راند یک و نیم دقیقه‌ای و یک دقیقه استراحت بین راندها برابر قوانین فدراسیون به انجام رسید، در پایان اظهار کرد: در این مسابقات محمدجواد وفایی موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شد، امیررضا پرواز با شکست در دیدار فینال به مدال نقره بسنده کرد و علیرضا شعبان در مسابقه رده‌بندی رتبه سوم را کسب کرد و صاحب مدال ارزشمند برنز این مسابقات شد.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcdnn09.yt0zz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما