شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 60946
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تنیس روی میز قم:

نمایندگان تنیس روی میز قم در لیگ برتر جوانان از صعود بازماندند

قم نيوز : رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم از پایان کار نمایندگان تنیس روی میز قم در لیگ برتر جوانان و نوجوانان کشور بدون کسب جواز صعود خبر داد.
نمایندگان تنیس روی میز قم در لیگ برتر جوانان از صعود بازماندند
نمایندگان تنیس روی میز قم در لیگ برتر جوانان از صعود بازماندند
به گزارش قم نیوز محمد عموییان اظهار داشت: دور گروهی رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز جوانان و نوجوانان کشور به پایان رسید و تیم‌های زرین ترنج قم و آکادمی قائمی قم در حالی به کار خود در این رقابت‌ها خاتمه دادند که هیچ یک نتوانستند از گروه خود صعود کنند.

وی افزود: در این رقابت‌ها که جمعه در تهران به پایان رسید تیم تنیس روی میز زرین ترنج قم در گروه دوم با تیم‌های هیئت ساری، پالایش نفت آبادان و پاک نژاد اسپورت تهران در گروهی سخت قرار داشت که با وجود تلاش فراوان و شایان تقدیر با شکست در هر ۳ بازی خود با رتبه چهارم به کار خود در این گروه پایان داد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم گفت: زرین ترنج قم در این مسابقات در دیدار برابر پاک نژاد اسپورت تهران ۵ بر ۴ نتیجه را واگذار کرد و سپس در ۲ بازی برابر هیئت ساری و پالایش نفت آبادان نیز با نتیجه مشابه ۵ بر ۳ بازی را به حریفان خود واگذار کرد.

عموییان بیان داشت: تیم آکادمی قائمی قم، دیگر تیم قمی حاضر در این فصل لیگ برتر تنیس روی میز جوانان و نوجوانان کشور بود که در گروه سوم با تیم‌های دیزل مولد امید تهران، نفت و گاز گچساران و شهید حججی فارس مسابقه داد و در گروه خود سوم شد اما به دور بعد صعود نکرد.

وی عنوان کرد: تیم آکادمی قائمی در این مسابقات در دیدار برابر دیزل مولد امید تهران ۵ بر صفر شکست خورد و در بازی با نفت و گاز گچساران نیز ۵ بر یک بازنده شد و در دیدار مقابل تیم شهید حججی فارس ۵ بر صفر صاحب برتری شد و به مسابقات خود در این گروه پایان داد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: این مسابقات در ۳ گروه ۴ و ۵ تیمی برگزار شد و حضور تنیس روی میز قم در این مسابقات و رقابت با برترین‌های کشور میدان خوبی برای تجربه اندوزی بازیکنان قمی محسوب می‌شد.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcepo8p.jh87ei9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما