شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰
کد مطلب : 60955
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
حجت الاسلام والمسلمین ملکی:

اجرای سند تحول، نیازمند هم فکری و هم افزایی بیشتر حوزه است

قم نيوز : رویکرد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تربیت اسلامی است و ده ها واژه در این سند است که تبیین آن برعهده حوزه های علمیه است.
اجرای سند تحول، نیازمند هم فکری و هم افزایی بیشتر حوزه است
اجرای سند تحول، نیازمند هم فکری و هم افزایی بیشتر حوزه است
به گزارش قم نیوز حجت الاسلام والمسلمین ملکی پیش از ظهر امروز در همایش دوره تربیت مدرس، سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و مبانی نظری آن که در سالن اجتماعات یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار شد  با بیان اینکه از زمان راه اندازی سند تحول بنیادین، 5 سال می گذرد و در این رابطه اگر چه فعالیتهای صورت گرفته ولی  ضعف در این عرصه  مشاهده می شود، گفت:  اجرای سند تحول، جزء منویات رهبری انقلاب است و باید قدمهای جدی تری در اجرای این سند در نظام تربیتی آموزش و پرورش برداشته شود.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بابیان اینکه رویکرد سند بنیادین، تربیت اسلامی است و ده ها واژه در این سند است که تبیین آن برعهده حوزه های علمیه است، افزود: یکی از واژه ها حیات طیبه است، برای تبیین این کار نیازمند حضور جدی حوزویان توانمند در آموزش و پرورش هستیم تا زوایای این مسئله و سایر مسائل را بیشتر مشخص کنند.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش افزود: این سند اگر اجر شود، قطعا می توان شاهد تحول بسیار خوبی در عرصه تربیت اسلامی بود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceno8p.jh87ni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما