يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۵
کد مطلب : 60970
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 14 و 15 اسفند ماه صورت مي‌گيرد

برگزاري هفته پاياني ليگ‌هاي تيراندازي در قم

قم نيوز : مسابقات هفته پاياني ليگ‌هاي باشگاهي تيراندازي مردان و بانوان در دو رشته تفنگ و تپانچه بادي روزهاي 14 و 15 اسفند ماه در قم برگزار مي‌شود.
برگزاري هفته پاياني ليگ‌هاي تيراندازي در قم
برگزاري هفته پاياني ليگ‌هاي تيراندازي در قم
به گزارش قم نیوز هیأت تیراندازی استان قم برگزاری رقابت‌های هفته پایانی پنجمین دوره لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های قم را برای روز دوشنبه 14 اسفند ماه و هفته آخر سومین دوره لیگ تیراندازی بانوان را برای روز سه‌شنبه 15 اسفند ماه برنامه‌ریزی کرده است.

این در حالی است که در رقابت‌های لیگ تیراندازی بانوان باشگاه‌های قم هم اکنون در رشته تفنگ بادی تیم صنایع سنگ جهان‌نما با کسب 20 امتیاز در صدر ایستاده، تیم اداره مخابرات قم با کسب 11 امتیاز دوم است و تیم‌های هفت امتیازی شرکت فرآورده‌های لبنی لبنیران و دانشگاه علمی و کاربردی قم سوم و چهارم هستند، ضمن اینکه تیم شهید زین‌الدین با سه امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی جای گرفته‌ است.

در مسابقات رشته تپانچه بادی فصل 1396 لیگ تیراندازی بانوان قم نیز تیم صنایع سنگ‌جهان‌نما با کسب 16 امتیاز صدرنشین است، تیراندازان تیم اداره مخابرات قم با کسب 15 امتیاز در مکان دوم جای دارند، دو تیم هفت امتیازی شرکت فرآورده‌های لبنی لبنیران و دانشگاه علمی و کاربردی قم سوم و چهارم هستند و تیم تپانچه باشگاه شهید زین‌الدین همانند رشته تفنگ با سه امتیاز در قعر جدول است.

در شرایطی که امسال سومین دوره مسابقات لیگ تیراندازی بانوان باشگاه‌های قم برگزار می‌شود، مردان تیرانداز نیز در پنجمین دوره رقابت‌های باشگاهی به میدان رفته‌اند و برای کسب عناوین برتر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی در سالن شهید زین‌الدین منطقه نوبهار قم با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

در رده‌بندی فعلی مسابقات رشته تفنگ بادی لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های قم تیم دانشگاه علمی و کاربردی قم با کسب 15 امتیاز صدرنشین است، تیم صنایع سنگ‌ جهان‌نما با کسب 12 امتیاز صدرنشین را تعقیب می‌کند و تیم اداره مخابرات با 11 امتیاز، تیم شرکت فرآورده‌های لبنی لبنیران با هفت امتیاز و تیم شهید زین‌الدین با دو امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم تا پنجم این رده‌بندی جای گرفته‌اند.

اما در مسابقات رشته تپانچه بادی بخش مردان تیم صنایع سنگ جهان‌نما با کسب 20 امتیاز جایگاه نخست جدول را در اختیار دارد، تیم دانشگاه علمی و کاربردی قم با کسب 11 امتیاز دوم است، تیم اداره مخابرات قم با کسب هفت امتیاز بالاتر از تیم هفت امتیازی شرکت فرآورده‌های لبنی لبنیران در مکان سوم ایستاد و تیم شهید زین‌الدین به عنوان ضعیف‌ترین تیم رقابت‌ها با دو امتیاز در مکان آخر جدول قرار دارد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcbg9b0.rhbgzpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما