يکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب : 60989
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت گلف استان قم خبر داد

معرفي برترين‌هاي مسابقات آزاد وودبال مردان و بانوان قم

قم نيوز : رئيس هیأت گلف استان قم از برگزاري مسابقات آزاد وودبال قم در دو بخش مردان و بانوان و معرفي برترين‌هاي آن خبر داد.
معرفي برترين‌هاي مسابقات آزاد وودبال مردان و بانوان قم
معرفي برترين‌هاي مسابقات آزاد وودبال مردان و بانوان قم
به گزارش قم نیوز رضا دلاوری امروز اظهار کرد: مسابقات آزاد وودبال که یکی از رشته‌های ورزشی جذاب زیر مجموعه هیأت گلف استان قم به شمار می‌رود توسط کمیته این رشته در هر دو بخش آقایان و بانوان برنامه‌ریزی و با کیفیت خوبی برگزار شد.

وی ادامه داد: این دوره از مسابقات طبق تقویم هیأت گلف استان قم در یازدهمین روز اسفند ماه با استقبال خوب علاقمندان به این رشته در دو بخش بانوان و آقایان در سه زمین به انجام رسید و در مجموع کیفیت برگزاری رقابت‌ها حکایت از پیشرفت و آینده خوب این رشته در قم داشت.

رئیس هیأت گلف استان قم در ادامه به برترین‌های این رقابت‌ها اشاره و بیان کرد: در بخش بانوان و پس از یک راند مسابقه نجمه انصاری با اسکور 17 روی سکوی نخست ایستاد، فاطمه محمدی با اسکور 21 در جایگاه دوم قرار گرفت و نرگس جعفری و زهرا عابدینی با اسکور 22 مشترکا سوم شدند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان رقابت‌های بخش آقایان و پس از دو راند مسابقه، حمید منصوری با اسکور 32 دیگر رقبا را پشت‌سر گذاشت و به مقام قهرمانی دست یافت، مجید کربلایی با اسکور 36 روی سکوی دوم جای گرفت و به مقام نایب‌قهرمانی رسید، ضمن اینکه مقام سوم با اسکور 36 نصیب محسن جباری شد.

دلاوری عنوان کرد: مجید کربلایی و محسن جباری پس از تساوی در اسکور و انجام بازی پلی‌آف، به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم بخش مردان مسابقات آزاد وودبال قهرمانی استان قم جای گرفتند، ضمن اینکه اعظم خودکار و معین رشیدی‌مقدم به عنوان مارشال مسوولیت برگزاری مسابقه بانوان و آقایان را بر عهده داشتند.

وی با بیان اینکه در پایان مسابقات با اهدای لوح و هدایایی به رسم یادبود از نفرات برتر تجلیل به عمل آمد، اظهار کرد: همچنین پس از پایان این دوره از رقابت‌ها، با اهدای حکم رسمی از سوی خانم اعظم خودکار رئیس کمیته وودبال هیأت گلف استان قم، محمد عالی‌پناه به عنوان مسئول کمیته مسابقات وودبال استان قم معرفی شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcb99b0.rhbgwpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما