چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : 61149
منبع : خبرگزاری مهر
در اوزان 75 و 84 كيلوگرم

حجازي و برادران نجاتي اميدهاي كاراته قم براي كسب سهميه آسيا

قم نيوز : سه كاراته‌كا به نمايندگي از استان قم در هفدهمين روز اسفند ماه براي كسب سهميه اعزام به رقابت‌ةاي 2018 قهرماني آسيا برابر حريفان به روي تاتامي خواهند رفت.
حجازي و برادران نجاتي اميدهاي كاراته قم براي كسب سهميه آسيا
حجازي و برادران نجاتي اميدهاي كاراته قم براي كسب سهميه آسيا
به گزارش قم نیوز با مشخص شدن شرایط و نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی امید پسران ایران، اسامی کاراته‌کاهای حاضر در این انتخابی نیز از سوی کادر فنی تیم ملی مشخص شد و سه کاراته‌کای قم در جمع نفرات مدعی کسب سهمیه آسیا حضور خواهند داشت.

این در حالی است که با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کاراته، رقابت‌های انتخابی تیم ملی رده سنی امید زیر 21 سال کاراته ایران روز پنجشنبه هفدهم اسفند ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار می‌شود و در مرحله نخست، نفرات دعوت شده با نظر کادر فنی به شکل حذفی به رقابت می‌پردازند تا یک نفر در هر وزن برگزیده شود.

سپس در مرحله دوم، نفرات منتخب مرحله نخست با کاراته‌کاهای دارنده رتبه‌های دوم و سوم پیکارهای سال جاری قهرمانی کشور در شهرهای اصفهان و سنندج به صورت حذفی مبارزه می‌کنند تا از جمع آنها نفرات اول و دوم به مرحله بعدی انتخابی تیم ملی امید راه یابند.

اسامی نفرات دعوت شده از سوی کادر فنی در حالی اعلام شد که امیرحسین حجازی و برادران حمیدرضا و علیرضا نجاتی سه نماینده کاراته استان قم در جمع مدعیان کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های کاراته رده سنی امید زیر 21 سال 2018 قهرمانی آسیا محسوب می‌شوند.

در وزن منهای 75 کیلوگرم این انتخابی علیرضا نجاتی نماینده قم است که در جمع نفرات دارنده رتبه‌های دوم و سوم مسابقات قهرمانی کشور در اصفهان به این پیکارها دعوت شده و رقبای وی کاراته‌کاهایی نظیر میلاد بهمنی از تهران، مهدی افسری از آذربایجان شرقی ، سینا خسرو از مازندران، سامان عدالتی از البرز، علی‌اکبر دست‌جانی از تهران، اسماعیل معتمدی از البرز و شایان سلطانی از زنجان هستند.

دومین نماینده قم در این انتخابی امیرحسین حجازی در وزن منهای 84 کیلوگرم است که رقبایی از استان‌های مختلف پیش‌رو دارد و یکی از نفرات دعوت شده توسط کادر فنی به شمار می‌رود، ضمن اینکه حمیدرضا نجاتی در همین وزن یکی از نفرات دوم و سوم رقابت‌های قهرمانی کشور در اصفهان است.

بعد از این رقابت‌ها، مرحله سوم انتخابی تیم ملی با حضور دو نفر منتخب مرحله دوم، قهرمانان مسابقات کشوری سال جاری در کردستان و اصفهان و اعضای تیم ملی زیر 21 سال اعزامی به مسابقات آسیایی قزاقستان و رقابت‌های جهانی اسپانیا در سال 2017 به شکل دوره‌ای رقابت خواهند کرد تا دو نفر برتر به اردوی تیم ملی راه یافته و برای اعزام به قهرمانی آسیا آماده شوند.

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcao6ni.49n6y15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما