چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : 61164
منبع : خبرگزاری فارس
جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

تعامل منابع طبیعی و پلیس به صورت دوطرفه دنبال می‌شود

قم نيوز : جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم با اشاره به اینکه تعامل منابع طبیعی و پلیس باید به صورت دوطرفه دنبال می‌شود، گفت: ارائه اطلاعات جرائم توسط فعالان منابع طبیعی به نیروی انتظامی سبب اشرافیت اطلاعاتی پلیس می‌شود و در نتیجه به شیوه مطلوب‌تری می‌توانیم به رسالت خود عمل کنیم.
تعامل منابع طبیعی و پلیس به صورت دوطرفه دنبال می‌شود
تعامل منابع طبیعی و پلیس به صورت دوطرفه دنبال می‌شود
به گزارش قم نیوز صیاد درویشی ظهر امروز در گردهمایی محافظان افتخاری منابع طبیعی که در سالن همایش‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم برگزار شد، از خادمان افتخاری منابع طبیعی به‌عنوان همیاران پلیس نام برد و اظهار کرد: این افراد در یکی از عرصه‌های تامین امنیت فعالیت‌های قابل توجهی را دنبال می‌کنند که باید از این فعالیت‌ها تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه رفع و جرم و برقراری امنیت از مهم‌ترین دغدغه‌های هر جامعه‌ای است، اضافه کرد: هر جایی که احساس امنیت روانی مردم برقرار است، پلیس و نیروهای مرتبط به صورت مستمر فعالیت دارند چراکه بدون این فعالیت‌ها برقراری امنیت امکان‌پذیر نیست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف در پیگیری و کنترل جرم ظاهری سهم دارند چراکه اگر به دنبال رفع ریشه‌های جرم در جامعه اسلامی باشیم جرم و جنایت به صورت کامل رفع می‌شود.

وی اجتماعی کردن جرم را نیازمند توجه جدی به همه ابعاد جرم دانست و تصریح کرد: دو مقوله مهم تامین امنیت‌های فردی و اجتماعی در دستور کار نیروی انتظامی است اما برای پرداختن به مقوله‌ها باید از ظرفیت مشارکت‌های مردمی نیز استفاده شود.

درویشی با تاکید بر اینکه استان قم محور عبور کالاهای قاچاق است، مطرح کرد: اکنون نیروی انتظامی در راستای مقابله با عبور قاچاق از قم اقدامات مطلوبی را به میزان توان دنبال می‌کند اما اگر مقصد کالای قاچاق استان قم باشد نیروی انتظامی یک رویکرد متفاوتی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه عامل تهدید در حوزه منابع طبیعی انسانی و طبیعی است، گفت: توجه به مهار تهدیدهای انسانی در حوزه منابع طبیعی از اولویت‌های پلیس خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم اقدام پیشگیرانه را اثرگذار و با ثبات دانست و مطرح کرد: نقش همیاران و محافظان افتخاری منابع طبیعی از نقش نیروهای انتظامی فعال در این حوزه کمتر نیست.

وی با اشاره به اینکه تعامل منابع طبیعی و پلیس باید به صورت دوطرفه دنبال می‌شود، اظهار کرد: ارائه اطلاعات جرائم توسط فعالان منابع طبیعی به نیروی انتظامی سبب اشرافیت اطلاعاتی پلیس می‌شود و در نتیجه نیروی انتظامی به شیوه مطلوب‌تری می‌تواند به رسالت خود عمل کند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchkzn-.23nz-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما