چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب : 61169
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد

2 كشتي‌گير قم در اردوي جديد تيم ملي جوانان

قم نيوز : رئيس هیأت كشتي استان قم از دعوت دو كشتي‌گير قم در اردوي جديد تيم ملي كشتي فرنگي رده سني جوانان ايران خبر داد.
2 كشتي‌گير قم در اردوي جديد تيم ملي جوانان
2 كشتي‌گير قم در اردوي جديد تيم ملي جوانان
به گزارش قم نیوز محسن وزیری امروز اظهار کرد: از روز پنجشنبه هفدهم اسفند ماه و به میزبانی تهران اردوی جدید تیم ملی کشتی فرنگی جوانان آغاز می‌شود و دو کشتی‌گیر استان قم نیز در جمع نفرات دعوت شده به این اردو زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان تا 27 اسفند ماه در خانه کشتی حمید سوریان جریان خواهد داشت، اضافه کرد: در این اردو فرنگی‌کاران اوزان 55، 60، 63، 67، 72، 77، 82، 87، 97 و 130 کیلوگرم برای مسابقات برون‌مرزی سال آینده آماده می‌شوند.

رئیس هیأت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: علیرضا نجاتی و محمدجواد رضایی دو نماینده کشتی قم در اردوی جدید تیم ملی جوانان هستند و با توجه به سابقه بسیار خوبی که از حضور در میادین مختلف داخلی و خارجی چند سال اخیر دارند، از گزینه‌های اصلی اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی هستند.

وی ادامه داد: رضایی و نجاتی زمانی که در رده سنی نوجوانان فعالیت می‌کردند در یک وزن کنار یکدیگر بودند و هر دو کشتی‌گیر سابقه اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان را دارند و از قضا موفق به کسب مدال‌ از این مسابقات نیز شده‌اند و اکنون در تیم ملی جوانان عضویت دارند.

رضایی بیان کرد: علیرضا نجاتی که اخیرا در مسابقات قهرمانی جوانان ایران و انتخابی تیم ملی نیز درخشش خوبی داشت در وزن 60 کیلوگرم اردوی تیم ملی حضور دارد و رقیب وی برای کسب سهمیه اعزام به رقابت‌های آسیایی و جهانی سال 2018 مهدی محسن‌نژاد از خوزستان است.

وی یاد آور شد: محمدجواد رضایی نیز که با اعزام به پیکارهای آسیایی و جهانی تجربیات بسیار خوب و ارزنده‌ای اندوخته و یک کشتی‌گیر مستعد و پرتوان است در وزن 63 کیلوگرم در کنار بهرام معروف‌خانی از هیأت کشتی اردبیل برای به دست آوردن دوبنده تیم ملی تلاش می‌کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccosqe.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما