چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب : 61171
منبع : خبرگزاری فارس
رئیس اتحادیه نانوایان استان قم مطرح کرد

وجود 506 نانوایی دولتی در شهر قم

قم نيوز : رئیس اتحادیه نانوایان استان قم گفت: 506 واحد نانوایی دولتی در شهر قم داریم که محل استقرار 50 نانوایی در اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران است.
وجود 506 نانوایی دولتی در شهر قم
وجود 506 نانوایی دولتی در شهر قم
به گزارش قم نیوز علی اکبر زارعی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار و تامین ارزاق استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری، با اشاره به آمادگی نانوایی‌های استان قم برای خدمت رسانی در ایام نوروز اظهار کرد: صاحبان حدود 50 نانوایی در اطراف مسجد مقدس جمکران و حرم حضرت معصومه(س) را دعوت و آن‌ها را در زمینه خدمت به زائرین توجیه کردیم.

وی ادامه داد: نانوایان استان قم به دلیل مشکلات اقتصادی به دنبال حذف تعطیلات ماهیانه هستند، اما آن‌ها نگران کمبود سهمیه آرد هستند و باید آرد مورد نیاز این نانوایی‌ها در زمان مناسب به آن‌ها ارائه شود.

رئیس اتحادیه نانوایان استان قم افزود: آرد ارائه شده به نانوایان استان کیفیت خوبی ندارد، باید ترتیبی داده شود تا آرد ارائه شده به نانوایی‌های هسته مرکزی شهر قم در ایام نوروز از کیفیت مناسبی برخوردار باشد، این مساله نیاز به تدبیر اداره کل غله دارد.

زارعی با اشاره به وضعیت نانوایی‌های استان قم اظهار کرد: نانوایی‌های آزاد پز استان به وفور در شهر قم وجود دارد و به همین دلیل کمبود نان را در ایام نوروز در شهر نخواهیم داشت، هم اکنون حتی سوپرمارکت‌های شهر قم به اماکن عرضه نان تبدیل شدند.

وی ادامه داد: 506 واحد نانوایی دولتی در شهر قم داریم که محل استقرار 50 نانوایی در اطراف حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران است، صاحبان این نانوایی‌ها گلایه زیادی را در خصوص وضعیت آرد دارند.

رئیس اتحادیه نانوایان استان قم افزود: آردی که کارخانه‌ها به نانوایی‌های دولتی استان داده اند، قابل مقایسه با آرد واحدهای نانوایی‌ آزاد پز نیست، 220 واحد نانوایی آزاد پز در شهر قم داریم، البته تعدادی نانوایی آزادپز هم بدون مجوز در این شهر در حال فعالیت هستند.

زارعی زمان تعطیلی ماهیانه نانوایی‌های دولتی را دو روز دانست و تصریح کرد: این نانوایی‌ها در هسته مرکزی شهر در ایام نوروز با مشکل کمبود آرد مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfyydv.w6dyeagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما