پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 61227
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم خبر داد

اعزام ركاب‌زنان قم به نخستين مرحله انتخابي تيم ملي

قم نيوز : رئيس هیأت دوچرخه‌سواري استان قم گفت: ركاب‌زنان قم در نخستين مرحله رقابت‌هاي انتخابي تيم ملي دوچرخه‌سواري كوهستان به رقابت مي‌پردازند.
اعزام ركاب‌زنان قم به نخستين مرحله انتخابي تيم ملي
اعزام ركاب‌زنان قم به نخستين مرحله انتخابي تيم ملي
به گزارش قم نیوز محمدکاظم حججی امروز اظهار کرد: دوچرخه‌سواری قم در هر دو رشته کورسی و کوهستان فعال است و رکاب‌زنان قم بعد از انجام تمرینات و برنامه‌های متنوع آماده‌سازی برای کسب سهمیه تیم ملی با حریفان خود مسابقه می‌دهند.

وی با بیان اینکه نخستین مرحله رقابت‌های لیگ کوهستان دوچرخه‌سواری مردان ایران به میزبانی تهران برگزار می‌شود، ابراز کرد: شرکت کنندگان در نخستین مرحله لیگ کوهستان روزهای 19 لغایت 21 اسفند ماه برگزار می‌شود و رکاب‌زنان قم در آن به میدان می‌روند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان قم با اشاره به بخشنامه این مسابقات، اضافه کرد: مدارک لازم برای رکاب‌زنان علاقمند به حضور در این رقابت‌ها شامل معرفی نامه کتبی از باشگاه یا هیات استان و درج نام دقیق باشگاه، ورزشکاران، مربی و سرپرست تیم است و رکاب‌زنان باید اصل کارت ملی و کارت بیمه ورزشی معتبر را ارائه کنند.

وی سپس به شرایط سنی شرکت کنندگان در این مسابقات اشاره و بیان کرد: این رقابت‌ها برای رکاب‌زنان رده سنی جوانان ویژه متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1378 تا دهم دی‌ماه سال 1380 به انجام می‌رسد و همراه داشتن اصل تعهدنامه محضری معتبر برای پذیرش جوانان الزامی است.

حججی با بیان اینکه تیم بزرگسالان شامل چهار رکاب‌زن و تیم رده جوانان متشکل از سه دوچرخه‌سوار است، بیان کرد: داشتن لباس متحدالشکل از جمله دیگر شرایط رکاب‌زنان حاضر در این مسابقات است و امتیازات کسب شده توسط تیم‌ها در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان به شکل مجزا محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به شرایط و برنامه اجرایی مسابقات خاطرنشان کرد: پذیرش از ساعت 14 روز شنبه نوزدهم اسفند ماه و و جلسه فنی از ساعت 17 این روز تشکیل می‌شود و رکاب‌زنان رشته کراس کانتری روز یکشنبه 20 اسفند و رکاب‌زنان رشته دانهیل روز دوشنبه 21 اسفند به انجام می‌رسد، ضمن اینکه اسکان تیم‌ها و مکان جلسه فنی در مجموعه ورزشی آزادی و پیست دوچرخه‌سواری کمپ تیم‌های ملی انجام می‌گیرد و این پیکارها جنبه انتخابی و دعوت به اردوی تیم ملی را نیز دارد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchqin-.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما