پنجشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۱۵
کد مطلب : 61232
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ تیراندازی مردان قم؛

تیم‌های دانشگاه علمی کاربردی و صنایع سنگ جهان نما قهرمان شدند

قم نيوز : لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های استان قم با قهرمانی تیم‌های دانشگاه علمی کاربردی و صنایع سنگ جهان نما به پایان رسید.
تیم‌های دانشگاه علمی کاربردی و صنایع سنگ جهان نما قهرمان شدند
تیم‌های دانشگاه علمی کاربردی و صنایع سنگ جهان نما قهرمان شدند
به گزارش قم نیوز رقابت‌ها هفته پایانی لیگ تیراندازی مردان استان قم، با حضور ۵ تیم و با برگزاری مسابقات هفته پایانی به پایان رسید و در پایان، تیم صنایع سنگ جهان نما به‌عنوان قهرمان رشته تپانچه بادی و تیم دانشگاه علمی و کاربردی قهرمان رشته تفنگ بادی این مسابقات شدند.

در این رقابت‌ها و در هفته پایانی که روز چهارشنبه در باشگاه شهید زین الدین قم برگزار شد در رده بندی نهایی رشته تفنگ بادی، دانشگاه علمی و کاربردی در مکان اول، اداره مخابرات در مکان دوم و صنایع سنگ جهان نما در مکان سوم ایستادند.

همچنین در رده بندی بخش تپانچه بادی، این تیم صنایع سنگ جهان نما بود که موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند و در نهایت صنایع سنگ جهان نما در مکان اول، اداره مخابرات در مکان دوم و دانشگاه علمی و کاربردی در مکان سوم قرار گرفتند.

پس از پایان مسابقات هفته پایانی فهرست نفرات برتر این دوره از مسابقات لیگ تیراندازی در بخش مردان نیز مشخص شد که در رده بندی انفرادی رشته تفنگ بادی، حامد غرباقی از تیم دانشگاه علمی و کاربردی مقام اول، هادی غرباقی از تیم صنایع سنگ جهان نما مقام دوم و علی اصغر کلهر از تیم اداره مخابرات مقام سوم را کسب کردند.

در رده بندی انفرادی تپانچه بادی نیز، محمود جعفر غفار از صنایع سنگ جهان نما مقام اول، هادی باقری از دانشگاه علمی و کاربردی مقام دوم و علی محمدی از صنایع سنگ جهان نما مقام سوم مسابقات را به دست آوردند. این در حالی است که مسابقات لیگ تیراندازی استان قم همه ساله به همت هیئت تیراندازی استان قم برگزار می‌شود.

استان قم در لیگ برتر تیراندازی مردان کشور تیم نظام مهندسی ساختمان قم را داشت که این تیم توانست در لیگ برتر باقی بماند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxx09.yt0fs6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما