يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب : 61359
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم خبر داد

انتخاب ملي‌پوش قم براي اعزام به ليگ جهاني واليبال نشسته

قم نيوز : دبير هیأت ورزش‌هاي جانبازان و معلولين استان قم از انتخاب نهايي ملي‌پوش قم براي اعزام به رقابت‌هاي ليگ جهاني واليبال نشسته خبر داد.
انتخاب ملي‌پوش قم براي اعزام به ليگ جهاني واليبال نشسته
انتخاب ملي‌پوش قم براي اعزام به ليگ جهاني واليبال نشسته
به گزراش قم نیوز محمود شریفی امروز اظهار کرد: بعد از پایان سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نشسته از سوی کادر فنی این تیم اسامی نهایی نفرات اعزامی به نخستین دوره مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته مشخص شد و نام ملی‌پوش قم نیز در بین اسامی منتخب کادر فنی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اردوی نهایی تیم ملی برای شرکت در نخستین دوره لیگ جهانی از یک ماه دیگر آغاز می‌شود، اضافه کرد: کادر فنی تیم ملی به واسطه در پیش بودن این رقابت‌ها بیشتر تمرینات تیم ملی را به تاکتیک‌ها و تقویت کار گروهی متمرکز کرده تا بار دیگر تیم کشورمان قدرت خود را برابر تیم‌های مطرح جهان به نمایش بگذارد.

دبیر هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم افزود: با پایان سومین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال نشسته، 14 بازیکن از بین ۱۸ والیبالیست حاضر در اردو توسط کادر فنی برای حضور در ترکیب تیم ملی اعزامی به لیگ جهانی والیبال نشسته انتخاب شدند، ضمن اینکه از این ۱۴ نفر، دو بازیکن رزرو هستند.

وی با بیان اینکه حسین گلستانی به عنوان تنها ملی‌پوش والیبال نشسته قم برای سفر تیم ملی به لیگ جهانی انتخاب شده است، اضافه کرد: میزبانی رقابت‌های لیگ جهانی را کشورمان بر عهده دارد و این پیکارها با حضور قدرت‌های والیبال نشسته دنیا فروردین ماه سال 1397 در تبریز به انجام خواهد رسید.

شریفی با اشاره به دعوت بازیکنان هشت استان برای این اعزام برون‌مرزی، عنوان کرد: این نفرات از استان‌های تهران، خراسان‌رضوی، مازندران، گیلان، البرز، گلستان، قم و مرکزی هستند و از قم تنها حسین گلستانی با سابقه کسب مدال طلای بازی‌های پارالمپیک 2016 ریودوژانیرو برزیل و چندین عنوان بین‌المللی، آسیایی و جهانی این رشته در جمع ملی‌پوشان اعزامی به لیگ جهانی قرار دارد.

وی در پایان اظهار کرد: نخستین دوره پیکارهای لیگ جهانی والیبال نشسته از سی‌ام فروردین ماه سال 1397 تا چهارم اردیبهشت با حضور تیم های ملی والیبال نشسته ایران، آلمان، آمریکا، اوکراین، بوسنی و هرزگوین و روسیه به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdns09.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما