يکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : 61367
منبع : خبرگزاری فارس
مسؤول كميته فوتسال استان قم:

تیم‌های برتر ليگ 96 و ملی‌پوشان فوتسال در قم تجليل مي‌شوند

قم نيوز : مسؤول كميته فوتسال هیأت فوتبال استان قم از برگزاري آيين تجلیل از تیم‌های برتر و ملی‌پوشان فوتسال قم در آستانه سال جديد خبر داد.
تیم‌های برتر ليگ 96 و ملی‌پوشان فوتسال در قم تجليل مي‌شوند
تیم‌های برتر ليگ 96 و ملی‌پوشان فوتسال در قم تجليل مي‌شوند
به گزراش قم نیوز رضا بمانی امروز اظهار کرد: امسال لیگ‌های فوتسال باشگاه‌های استان قم از نظر کمی و کیفی در سطح خوب و قابل قبولی به انجام رسید و با مشخص شدن تیم‌های برتر اکنون موعد تجلیل از قهرمانان هر یک از لیگ‌ها رسیده است.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی این کمیته برای برگزاری مراسم تجلیل از ملی‌پوشان و اهدای کاپ و احکام قهرمانی تیم‌های برتر لیگ‌های فوتسال استان قم در سال ۹۶ بیان کرد: لیگ‌های برتر و دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم هر یک با حضور هشت تیم به انجام رسید و لیگ دسته دوم نیز با همین تعداد تیم برنامه‌ریزی شد.

مسوول کمیته فوتسال هیأت فوتبال استان قم افزود: با توجه به پایان مسابقات لیگ‌های فوتسال در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان قم در سال ۹۶، کمیته فوتسال هیأت فوتبال تصمیم به تجلیل از برترین‌های این رشته در دهه پایانی اسفند ماه گرفته است.

وی ابراز کرد: مراسم تجلیل و اهدای کاپ و احکام قهرمانی تیم‌های اول تا سوم لیگ‌های فوتسال نونهالان زیر ۱۴ سال، نوجوانان و جوانان و همچنین لیگ‌های برتر، دسته اول و دسته دوم رده سنی بزرگسالان از ساعت ۱۹ تا ۲۱:۳۰ روز دوشنبه 21 اسفند در سالن همایش مجتمع فرهنگی فاطمه‌الزهرا بلوار آیت‌الله کاشانی قم برگزار خواهد شد.

بمانی خاطرنشان کرد: در این مراسم که با حضور مسؤولان استانی برگزار خواهد شد، همچنین از خانواده گرانقدر داور سابق فوتبال قم، شهید مدافع حرم مهدی طهماسبی، خانواده زنده‌یاد محمدتقی عطایی مربی فقید فوتسال قم و حسین مردانی فوتسالیست با سابقه قم به عنوان فرزند شهید علی مردانی تجلیل به عمل می‌آید.

وی با اشاره به افتخار آفرینی فوتسالیست‌های قم در مسابقات 2018 جام ملت‌های آسیا، عنوان کرد: بخش ویژه این مراسم به تجلیل از علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی فوتسالیست‌های ملی‌پوش قم اختصاص دارد که امسال با شایستگی قهرمانی قاره کهن را جشن گرفتند و بار دیگر موجب سرافرازی قمی‌ها شدند.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdccm1qe.2bqse8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما