سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۴:۲۱
کد مطلب : 61455
منبع : خبرگزاری فارس
با شكست برابر تيم ثابت هدف آريا رقم خورد

ناكامي بانوان تيرانداز قم در پلي‌آف صعود به ليگ برتر

قم نيوز : بانوان تيرانداز قم در مرحله پلي‌اف فرصت صعود به رقابت‌هاي فصل 1397 ليگ برتر تيراندازي بانوان باشگاه‌هاي كشور را از دست دادند.
ناكامي بانوان تيرانداز قم در پلي‌آف صعود به ليگ برتر
ناكامي بانوان تيرانداز قم در پلي‌آف صعود به ليگ برتر
به گزارش قم نیوز در فصل 1396 مسابقات لیگ‌های تیراندازی مردان و بانوان ایران دو تیم متشکل از استعدادها، نخبه‌ها و چهره‌های با تجربه این رشته در مسابقات لیگ برتر مردان و لیگ دسته اول بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف رقبا رفتند.

تیمی که در بخش مردان پیکارهای لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور حضور یافت، تیم نظام مهندسی ساختمان قم بود که استارت موفقیت‌های خود را از رقابت‌های لیگ باشگاه‌های قم زد و بعد از درخشش و نایب‌قهرمانی در فصل 1395 لیگ دسته اول به لیگ برتر راه یافت.

تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان قم در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی رقابت‌های لیگ برتر با حریفان مطرح خود که متشکل از نفرات ملی‌پوش بودند به رقابت پرداخت و در نهایت با ایستادن روی سکوی پنجم سهمیه قم را برای فصل آینده لیگ برتر باشگاه‌های کشور حفظ کرد.

اما تیم بانوان هیأت تیراندازی نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور بود که همانند مردان تیرانداز در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی تیمی و انفرادی با حریفان خود رقابت کرد و کار آنها در تلاش برای رسیدن به سهمیه لیگ برتر به بازی پلی‌آف رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تیراندازی، رقابت پلی‌آف برای تعیین آخرین تیم حاضر در فصل 1397 لیگ برتر تیراندازی بانوان ایران بین آخرین تیم جدول رده‌بندی فصل 1396 لیگ برتر و تیم رده سوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول به انجام رسید.

دیداری که در آن تیم بانوان هیأت تیراندازی قم به مصاف تیم ثابت هدف آریا رفت و رقابت آنها همانند تمام مسابقات لیگ و قهرمانی کشور در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد اما در مجموع دو رشته تفنگ و تپانچه بادی این تیم ثابت هدف آریا بود که با غلبه بر تیم هیأت قم در لیگ برتر سال 97 ماندگار شد.

در شرایطی که تیم بانوان هیأت تیراندازی قم از راهیابی به لیگ برتر بازماند، پیش از این دو تیم هیأت خراسان رضوی، نظام مهندسی ساختمان اصفهان و پاس با کسب بالاترین امتیاز به لیگ برتر بانوان راه یافته و تیم‌های پاس ناجا و هیأت فارس از لیگ برتر به دسته یک سقوط کرده بودند.

انتهای پیام /137
https://qomnews.ir/vdcamyni.49n6m15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما