شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰
کد مطلب : 61632
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل کمیته امداد قم خبر داد

پرداخت 12 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد قم

قم نيوز : مدیرکل کمیته امداد استان قم گفت: در 11 ماهه نخست سال جاری صندوق قرض الحسنه ولایت این کمیته چهار هزار مورد تسهیلات قرض الحسنه به میزان 12 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرد.
پرداخت 12 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد قم
پرداخت 12 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به مددجویان کمیته امداد قم
به گزارش قم نیوز اکبر میرشکار امروز با اشاره ازدواج مددجویان کمیته امداد استان قم اظهار کرد: در 11 ماهه نخست سال جاری 690 نفر از دختران زیرپوشش این کمیته، ازدواج و کمک هزینه جهیزیه بین سه تا پنج میلیون دریافت کردند.

وی ادامه داد: در 11 ماه نخست سال جاری منزل 302 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم تعمیر شد و بودجه صرف شده در این زمینه حدود یک میلیارد تومان بود.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: در 11 ماهه نخست سال جاری صندوق قرض الحسنه ولایت این کمیته چهار هزار مورد تسهیلات قرض الحسنه به میزان 12 میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد پرداخت کرد.

میرشکار با اشاره به اجرای طرح مددکاری اسلامی در استان قم اظهار کرد: در این استان طرح مددکاری اسلامی با همکاری خواهران طلبه به صورت پایلوت اجرا شد که نتایج خوبی را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: در 11 ماه نخست سال جاری هزار و 540 نفر از مددجویان کمیته امداد استان قم را به مشهد اعزام کردیم، همچنین در این مدت 830 نفر از مددجویان این کمیته با همکاری خیرین به سفر عتبات عالیات رفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان قم افزود: ماموریت اصلی این کمیته توانمندسازی مددجویان است، به دنبال این نیستیم که مددجویان کمیته امداد همیشه زیرپوشش این کمیته باشند، با پرداخت وام‌های اشتغال برای توانمندشدن مددجویان تلاش می‌کنیم و تا سه سال پس از پرداخت این وام‌ها بر فعالیت‌های اشتغالزایی مددجویان این کمیته نظارت داریم.

میرشکار در پایان با اشاره به اعتماد مردم استان قم به کمیته امداد خاطرنشان کرد: مردم به دلیل اعتماد زیادی که به این کمیته دارند، کمک‌های زیادی داشتند، سرانه کمک مردم استان قم به کمیته امداد بالاتر از سرانه کشور است، حجم کمک مردم استان به کمیته امداد در روز عید قربان حدود 500 میلیون تومان بود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchi-n-.23nzxdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما