يکشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : 61665
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه(س) اعلام کرد

برگزاری جشن‌های ویژه نوروزی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

قم نيوز : مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) از برگزاری جشن‌های ویژه نوروزی در صحن فاطمی حرم مطهر خبر داد و گفت: این جشن‌ها هر شب با حضور خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مسابقات و اهدا جوایز دنبال می‌شود.
برگزاری جشن‌های ویژه نوروزی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
برگزاری جشن‌های ویژه نوروزی در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز در نشست خبری که در سالن جلسات حضرت خدیجه(س) کتابخانه حرم مطهر برگزار شد، با اشاره برگزاری جشن‌های ویژه نوروزی در صحن فاطمی حرم مطهر اظهار کرد: این جشن‌ها هر شب با حضور خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی، مسابقات و اهدا جوایز دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها در نشر فرهنگ اهل‌بیت(ع) نقش قابل توجهی را بر عهده دارند، اضافه کرد: امیدواریم این مجموعه‌ها نسبت به پوشش برنامه‌های حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) که با محوریت نشر معارف اهل‌بیت(ع) دنبال می‌شود نگاهی ویژه داشته باشند؛ ظرفیت و آمادگی انعکاس برنامه مراسم تحویل سال حرم حضرت معصومه(س) در شبکه‌های مختلف وجود دارد.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت فاطمه معصومه(س) خاطرنشان کرد: مسابقات نوروزی، برنامه‌های مذهبی و خدمات فرهنگی و رفاهی با استفاده از بسترهای مختلف از جمله کانال تلگرامی و پایگاه خبری حرم مطهر اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مراسم تحویل سال دو ساعت قبل از نماز مغرب و عشاء در حرم حضرت معصومه(س) آغاز می‌‌شود، گفت: نماز جماعت مغرب و عشاء به امامت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی اقامه می‌‌شود و بعد از نماز نیز آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی به ایراد سخن می‌پردازد و همانند سال‌های گذشته پیام رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر پخش می‌شود.

انتهای پیام/ 139
https://qomnews.ir/vdcdk909.yt0f96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما