چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۲
کد مطلب : 6175
به منظور دعوت به تیم ملی صورت می گیرد؛

برپایی اردوی استعداد یابی فوتبال در قم

قم نيوز : قم نیوز: مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم از برپایی اردوی استعدادیابی بازیکنان جوان برای دعوت به تیم ملی در قم خبر داد.
برپایی اردوی استعداد یابی فوتبال در قم
به گزارش قم نیوز، مهدی‌ رضایی‌نژاد  اظهار کرد: اردوی استعدادیابی بازیکنان شاخص جوان استان قم به منظور شناخت چهره‌های شاخص و دعوت آنها به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری اردوی استعدادیابی بازیکنان جوان برای دعوت به تیم ملی، ابراز داشت: این اردو از ساعت ۱۳ امروز چهارشنبه سی‌ام فروردین ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار خواهد شد.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم تصریح کرد: شرایط و محدودیت‌هایی در نظر گرفته شده است که بازیکنان علاقمند به شرکت در اردوی استعدادیابی بازیکنان جوان برای دعوت به تیم ملی باید آنها را لحاظ کنند.

وی یادآور شد: سن بازیکنان باید از ۱۱ دی ماه سال ۱۳۷۱ به بالا باشد و سرپرستان تیم‌های فعال باشگاهی فوتبال در استان قم به منظور معرفی بازیکنان باید با کمیته جوانان هیئت فوتبال استان هماهنگی لازم را انجام دهند.

رضایی‌نژاد خاطرنشان کرد: مرحله دوم اردوی استعدادیابی بازیکنان جوان برای دعوت به تیم ملی فوتبال جوانان کشورمان فردا پنجشنبه سی‌ویکم فروردین ماه با حضور سرمربی تیم ملی جوانان جمهوری اسلامی ایران یعنی اکبر محمدی برگزار خواهد شد.

وی عنوان داشت: توجه و نگاهی که هیئت فوتبال قم به استعدادیابی و پرورش فوتبالیست‌ از رده‌های پایه دارد، در سال‌های اخیر موجب رشد و توسعه بیش از پیش این رشته به خصوص از رده‌های سنی پایه شده که این مهم استعدادهای زیادی را به فوتبال قم معرفی‌ کرده است.

وی افزود:‌ فوتبال قم فعال و با برنامه حرکت می‌کند و راه‌اندازی پایگاه آموزش فوتبال یا مدرسه فوتبال نخبگان در قم با هدف استعدادیابی توسط هیئت فوتبال قم از جمله کارهایی است که کمیته جوانان هیئت فوتبال به دنبال آن است.

مسوول کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم بیان کرد: کمیته جوانان فدراسیون فوتبال با یک طرح فراگیر به منظور ایجاد پایگاه‌های استعدادیابی در مناطق و نواحی مختلف کشور به دنبال توسعه و کشف نیروهای مستعد و درخشان فوتبال است اما از مدت‌ها قبل مدرسه فوتبال نخبگان توسط هیئت فوتبال استان قم راه‌اندازی شده است.

وی تصریح کرد:‌ هیئت فوتبال در ادامه تلاش‌های خود برای تحول در فوتبال قم توجه به امر آموزش را در سال جاری یکی از اولویت‌های خود قرار داده است و دوره‌های مربیگری فوتبال امسال نیز از جمله برنامه‌های مهم هیئت به شمار می‌رود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.0nik49n6m5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما