دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۴۳
کد مطلب : 14181
در بین ملی پوشان 8 استان:

فوتبالیست نوجوان قمی به تیم ملی دعوت شد

قم نيوز : قم نیوز: فوتبالیست نوجوان و آینده دار قمی از سوی کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان به اردوی این تیم دعوت شد.
فوتبالیست نوجوان قمی به تیم ملی دعوت شد
 به گزارش قم نیوز، فعالیت تیم‌های قمی در رده‌های سنی پایه و تلاش آنها برای تربیت فوتبالیست‌های آینده‌دار از رده‌های سنی نونهالی و نوجوانی اقدام ارزنده‌ای محسوب می‌شود که در چند سال اخیر به معرفی بازیکنان مستعدی از فوتبال قم به تیم‌های ملی کشورمان انجامیده است.
 
بازیکنانی مانند یاسر کرمی و داود بهادری دو تن از چهره‌هایی هستند که از رده‌های پایه در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان حضور داشتند و البته چندین بازیکن دیگر نیز به غیر از آنها به عنوان نماینده قم حضور در تیم‌های ملی پایه را تجربه کرده‌اند.
 
با پایان امتحانات پایان سال تحصیلی نوجوانان و جوانان و همچنین نزدیک شدن به فصل تابستان، کادر فنی تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 15 سال کشورمان نیز قصد دارد فرصت را غنیمت شمرده و حالا که بازیکنان با فراغ بال می‌توانند در دسترس باشند، تمرینات تیم ملی کشورمان را با قوت و برنامه ریزی دقیق‌تری برگزار کنند.
 
تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 15 سال پشتوانه تیم ملی نوجوانان اصلی کشورمان اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا و انتخابی مسابقات جهانی است و به همین خاطر بازیکنان مستعد بسیاری از استان‌ها در اردوی آماده سازی آن حضور دارند.
 
مربیان تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 15 سال کشورمان از بازیکنان نخبه و شاخص استان‌های مختلف که تعداد آنها به بیش از 100 نفر هم می‌رسد، در حال حاضر از فوتبالیست‌های هشت استان برای حضور در مرحله جدید اردوی تیم ملی دعوت به عمل آورده است.
 
برای این منظور کادر فنی تیم ملی زیر 15 سال، 28 بازیکن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد که در بین آنها نام محمد خیری بازیکن خوش تکنیک و آینده دار فوتبال استان قم نیز به چشم می‌خورد و این بازیکن در کنار سایر مهره‌های کلیدی دعوت شده به تیم ملی در اردوی آماده‌سازی شرکت خواهد کرد.
 
بازیکنانی که با صلاحدید کادر فنی به تیم ملی فوتبال نوجوانان زیر 15 سال کشورمان دعوت شده‌اند از استان‌های تهران، خوزستان، خراسان رضوی، قم، فارس، گیلان، گلستان و اصفهان هستند و تمرینات خود را از روز چهارشنبه بیست و دوم خرداد ماه در شهر تهران آغاز خواهند کرد در حالی که این اردوی آماده سازی یک هفته به طول خواهد انجامید.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcezz8z.jh8evi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما