چهارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 61852
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو فراکسیون روحانیون مجلس:

انتظار قاطبه مردم، جدیت مسئولان در مقابله با فساد و تبعیض است

قم نيوز : عضو فراکسیون روحانیون مجلس تصریح کرد: در حال حاضر یکی از انتظارات مهم قاطبه مردم، جدیت مسئولان و به خصوص دولتمردان و نمایندگان مجلس در مقابله با فساد و تبعیض است.
انتظار قاطبه مردم، جدیت مسئولان در مقابله با فساد و تبعیض است
انتظار قاطبه مردم، جدیت مسئولان در مقابله با فساد و تبعیض است
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌کیا با اشاره به بیانات دردمندانه چندی پیش مقام معظم رهبری در خصوص این که ما در زمینه تحقق عدالت در کشور عقب مانده ایم، اظهار داشت: جدیت مسئولان در مواجهه با فساد و تبعیض و بی عدالتی، انتظار به حق آحاد مردم است که در این باره نباید کوتاهی و سستی صورت گیرد.

وی با بیان این که رانت خواری ها و ویژه خواری ها و حقوق های نجومی با اصل خدمت صادقانه در جامعه و نظام اسلامی منافات دارد، گفت: یکی از طرح های خوب مجلس در هفته های اخیر طرح اعاده اموال نامشروع مسئولان است که به عقیده بنده پشتوانه ای 80 میلیونی دارد و باید حتما به صورت دقیق به اجرا درآید.

این نماینده مجلس همچنین خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید بدانند که مسئولیت در نظام اسلامی فرصتی برای این که بهتر و صادقانه تر به مردم خدمت کنند نه این که این پست و مسئولیت ها بهانه ای باشد برای غارت و چپاول بیت المال و به دست آوردن امتیازات خاص که منجر به ثروت های نجومی و بادآورده شود.

وی بیان داشت: آنچه ضرورت دارد این که ما باید با درست خدمت کردن و پرهیز از اشرافی گری و نیز مقابله جدی با فساد و تبعیض و بی عدالتی، زمینه اعتماد هر چه بیشتر مردم به نظام اسلامی را فراهم کنیم نه این که خدای ناکرده با گفتار و رفتارمان باعث سلب و یا کاهش این اعتماد شویم.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcb5wb0.rhb8spiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما