شنبه ۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۲
کد مطلب : 61907
منبع : خبرگزاری فارس
عضو شورای شهر قم:

قم می‌تواند در کشور جزو برندهای ویژه گردشگری باشد

قم نيوز : عضو شورای شهر قم با بیان اینکه شهر قم می‌تواند در کشور جزو برندهای ویژه گردشگری باشد گفت: رشد گردشگری قم موجب رشد اقتصادی شهر شده و اقتصاد شهر و مردم را به گونه‌ای متحول می‌سازد و نقش خدمت‌رسانی ارگان‌های مختلف نیز بیشتر نمایان می‌شود.
قم می‌تواند در کشور جزو برندهای ویژه گردشگری باشد
قم می‌تواند در کشور جزو برندهای ویژه گردشگری باشد
به گزارش قم نيوز زین‌العابدین قراچورلو عصر امروز در حاشیه بازدید از روند خدمات‌رسانی نوروزی شهرداری قم در ستادهای اطلاع‌رسانی و راهنمای زائرین و استراحت‌گاه‌های شهری، با بیان اینکه برای اینکه بدانیم زائرین ورودی به شهر چقدر از خدمات و امکانات بهره‌مند می‌شوند بازدیدی از شرایط خدمات رسانی داشتیم اظهار کرد: خوشبختانه نسبت به سال‌های قبل پیشرفت‌های خوبی داشتیم و شهرداری‌های مناطق خدمات بسیار بیشتری را ارائه می‌دهند.

وی با تاکید بر زائرپذیری بسیار زیاد شهر قم بیان کرد: با وجود اینکه امسال خدمات تقویت شده اما بازهم این سطح خدمات کم بوده و باید شاهد تقویت روزافزون این خدمات باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه شهر قم می‌تواند در کشور جزو برندهای ویژه گردشگری باشد خاطرنشان کرد: رشد گردشگری قم موجب رشد اقتصادی شهر شده و اقتصاد شهر و مردم را به گونه‌ای متحول می‌سازد و نقش خدمت‌رسانی ارگان‌های مختلف نیز بیشتر نمایان می‌شود.

وی به جایگاه ویژه شهر قم بین مردم کشور و شیعیان سرتاسر دنیا اشاره کرد و اظهار داشت: باید تمام توان خود را به رفع مشکلات زیرساختی و تامین ظرفیت‌های مطلوب برای رفاه و آسایش زائرین صرف کنیم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdccmoqe.2bqsx8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما