چهارشنبه ۸ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۲:۵۱
کد مطلب : 61988
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم خبر داد

انتخاب پينگ‌پنگ باز قم براي حضور در تيم ملي نوجوانان

قم نيوز : رئيس هیأت تنيس روي‌ميز استان قم گفت: يكي از چهره‌هاي مستعد و آينده‌دار پينگ‌پنگ قم از سوي فدراسيون براي حضور در انتخابی تیم ملی نوجوانان دعوت شده است.
انتخاب پينگ‌پنگ باز قم براي حضور در تيم ملي نوجوانان
انتخاب پينگ‌پنگ باز قم براي حضور در تيم ملي نوجوانان
به گزارش قم نیوز محمد عموئیان امروز اظهار کرد: دهه دوم اردیبهشت ماه امسال بازیکنان رده سنی نوجوانان هر دو بخش دختران و پسران برای به دست آوردن مجوز عضویت در تیم ملی تنیس روی‌میز رده سنی نوجوانان به مصاف یکدیگر می‌روند.

پیکارهای انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز رده سنی نوجوانان پسر و دختر ایران از سوی فدراسیون پینگ‌پنگ برای روزهای هشتم تا چهاردهم اردیبهشت ماه برنامه‌ریزی شده است و سالن امیر احتشام‌زاده مجموعه ورزشی انقلاب تهران میزبانی این رقابت‌ها را انجام می‌دهد.

طبق این برنامه روزهای هشتم تا دهم اردیبهشت ماه پسران پینگ‌پنگ باز مدعی عضویت در تیم ملی نوجوانان ایران به میدان می‌روند و روزهای دوازدهم تا چهاردهم این ماه نیز دختران این رده سنی در انتخابی تیم ملی تنیس روی‌میز کشورمان با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

مرحله نخست این رقابت‌ها در روزهای اول و دوم با حضور 10 پینگ‌پنگ باز برنامه‌ریزی شده و در مرحله دوم که روز سوم بازی‌ها به انجام می‌رسد 6 بازیکن به رقابت می‌پردازند، در حالی که بازیکنان دعوت شده باید تا روز 22 فروردین‌ماه آمادگی خود را برای حضور در این پیکارها اعلام کنند.

در بخش پسران این انتخابی بازیکنانی از استان‌های مازندران، تهران، قم، آذربایجان غربی، خوزستان، مرکزی و البرز دعوت شده‌اند و پویا وفایی یکی از نخبه‌ها و استعدادهای آینده‌دار این رشته نماینده هیأت تنیس روی‌میز قم در این مسابقات به شمار می‌رود.

این در حالی است که سیدمحمدموسوی‌طاهر از مازندران، رادین خیام، پرهام اشرفی و سیدمحمدامین صمدی از تهران، مبین علی‌پور از آذربایجان غربی، علیرضا بابادی‌وند از خوزستان، محمدجواد سهرابی و امیرحسین شرفی از مرکزی به همراه نوید شمس از البرز رقبای پویا وفایی پینگ‌پنگ باز پرتوان استان قم هستند و وفایی با انجام تمرینات منظم و روحیه و انگیزه بالا به مصاف رقبای خود می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcbw9b0.rhb8wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما