يکشنبه ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۵
کد مطلب : 62082
منبع : خبرگزاری فارس
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم خبر داد

ورود بیش از 2.5 میلیون خودرو به قم در ایام نوروز

قم نيوز : معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون دو میلیون و 540 هزار خودرو به شهر قم وارد شد.
ورود بیش از 2.5 میلیون خودرو به قم در ایام نوروز
ورود بیش از 2.5 میلیون خودرو به قم در ایام نوروز
به گزارش قم نیوز حمید سالاری ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات فرمانداری با اشاره به وضعیت ورود مسافران به شهر قم اظهار کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون دو میلیون و 540 هزار خودرو به این شهر وارد شد و آمار در این زمینه نسبت به سال گذشته هفت درصد رشد داشت، از روز گذشته آمار برگشت در محور اتوبان قم-تهران بیشتر از آمار رفت بود و این نشان از شروع بازگشت مسافران به خانه‌هایشان دارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قم ادامه داد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون 80 مورد بازدید ایمنی از اتوبوس‌ها داشتیم که 18 مورد تخلف ثبت شد، همچنین در این مدت، 87 مورد بازدید از مجتمع‌های بین راهی استان قم صورت گرفت که هفت تخلف ثبت شد.

سید مجتبی فرهادی  ادامه این جلسه اشاره به وضعیت مجتمع‌های بین راهی استان قم اظهار کرد: در زمینه مسائل بهداشتی در این مجتمع‌های هیچ گونه مماشاتی نداریم و این مساله خط قرمز سازمان میراث فرهنگی است.

معاون گردشگری، سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در پایان خاطرنشان کرد: روز گذشته 31 هزار نفر در این استان اسکان داشتند. از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون شاهد اسکان 592 هزار مسافر در استان قم بودیم، همچنین روز گذشته پنج هزار نفر از اماکن تاریخی در استان قم بازدید داشتند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchivn-.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما