پنجشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : 621

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی

قم نيوز : قم نیوز: با اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی توسط تعدادی از کلانتری ها در قم، ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.
چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی
به گزارش قم نیوز، در راستای اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم خیز، ماموران تعدادی از کلانتری ها در قم نسبت به اجرای این طرح اقدام کردند.

این گزارش حاکی است، با اجرای این طرح ۸ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط کردند.

هشدارپلیس، موتورسیکلت خود را با تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز و در هنگام پارک کردن آن را به شیئی ثابت و محکم متصل کنید و حتی المقدور در شعاع دید خود و افراد مطمئن قرار دهید.

هشدارهای پلیس قم برای پیشگیری از سرقت خودرو

سرهنگ حسینی، رئیس پلیس آگاهی استان قم با ارائه هشدارهای در خصوص پیشگیری از سرقت خودرو، شهروندان را به رعایت این موارد فرا خواند.

سرهنگ حسینی، رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به اینکه بیشتر اوقات اشتباهات به ظاهر ساده، باعث راحتی کار سارقان می شود. به رانندگان هشدار داد: چنانچه فردی با پیشنهاد وجه غیر متعارف، تقاضای انتقال به خارج از شهر را به صورت در بستی کرد، تاقبل از شناسایی وی و حصول اطمینان از این کار صرف نظر کنید و در صورت سوار کردن، به هیچ وجه به درخواست وی از مسیر اصلی خارج نشوید.

رئیس پلیس آگاهی استان قم ادامه داد: رانندگان بین شهری، بهتر است تنها از طریق ترمینالها و پایانه های مسافربری اقدام به پذیرش مسافر کنند و حتی المقدور از سوار کردن مسافر بین راهی بپرهیزند.

سرهنگ حسینی افزود: از پذیرفتن هر نوع خوراکی و آشامیدنی از مسافران نا شناس خودداری کنید، چرا که ممکن است قصد مسموم کردن شما را داشته باشند.

توصیه های پلیس قم به والدین خانواده ها

مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان قم به والدین خانواده ها مطالبی را ارائه نمود.

مرکز مشاوره فرماندهی انتظامی استان قم در این رابطه اظهار داشت: بی حجابی و بد پوششی دختران و زنان ناآگاه اولین قدم درجهت شروع سوء استفاده مفسده جویان است.

این گزارش حاکی است: به منظور پیشگیری از انحرافات اخلاقی و به دام افتادن فرزندانتان به آنها بیاموزید که همواره باپوشش اسلامی در خیابان ها و اماکن عمومی ظاهر شده و به اصالت ها و ارزش های اخلاقی و اسلامی توجه بیشتری داشته باشند.

این گزارش می افزاید: برای پوشش و نحوه آرایش موی سر فرزندان خود حد و مرز مشخصی تعیین کنید و توجه داشته باشید که نوع برخورد شما در این زمینه از حساسیت بسیار بالائی برخوردار است.

به فرزندان خود بیاموزید که پلیس راهمواره دوست، حامی و حافظ خود در برابر خطرات و مشکلات دانسته و در صورت بروز هر مشکلی برای آنها به پلیس مراجعه کنند.

اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی در قم

طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز در قم اجراشد.

در راستای اجرای طرح ویژه ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز، ماموران یگان امداد قم نسبت به اجرای این طرح در محدوده تعدادی از کلانتری های قم اقدام کردند.

این گزارش حاکی است، با اجرای این طرح ۲۸ دستگاه موتورسیکلت فاقد مدارک و پلاک و دو دستگاه خودرو متخلف توقیف، ۱۱ نفر نگهدارنده مواد مخدر و هفت نفر افاغنه غیر مجاز دستگیر و مقادیری مواد مخدر نیز کشف و ضبط شد.

گفتنی است، متهمان دستگیر شده به همراه پرونده قضایی به دادسرا اعزام شدند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdccasqe82bqi.la2.html
نام شما
آدرس ايميل شما