چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۵
کد مطلب : 62193
منبع : خبرگزاری فارس

صباي قم ضعيف‌ترين تيم ليگ برتر اميد/ عزم راسخ براي سقوط

قم نيوز : تيم فوتبال اميد صباي قم با بيشترين باخت و كمترين پيروزي عنوان ضعيف‌ترين تيم مسابقات ليگ برتر فوتبال اميد باشگاه‌هاي كشور را به خود اختصاص داد.
صباي قم ضعيف‌ترين تيم ليگ برتر اميد/ عزم راسخ براي سقوط
صباي قم ضعيف‌ترين تيم ليگ برتر اميد/ عزم راسخ براي سقوط
به گزارش قم نيوز صبای قم در فصل 1396 لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از هر نظر ضعیف‌ترین تیم رقابت‌ها بود و در نهایت به عنوان آخرین تیم جدول رده‌بندی 12 تیمی این فصل به دسته پائین‌تر یعنی لیگ دسته اول امید ایران سقوط کرد.

این تیم را هدایت یکی از مربیان بومی فوتبال قم یعنی رحیم راسخ برابر 11 رقیب دیگر خود 22 هفته به میدان رفت و در این تعداد بازی تنها سه برد، سه تساوی، 16 باخت، 19 گل زده، 63 گل خورده و 12 امتیاز در مکان آخر جدول رده‌بندی ایستاد و راهی دسته پائین‌تر شد.

عملکرد تیم امید صبای قم در فصل سپری شده از مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور آنقدر ضعیف بود که این تیم از نگاه آمار و ارقام دو شاخص بیشترین باخت و کمترین پیروزی را به نام خود ثبت کردند تا همانند تیم بزرگسالان صبا راهی سقوط را در پیش بگیرند.

البته با پایان یافتن رقابت‌های لیگ برتر امید باشگاه‌های کشور تعداد از بازیکنان صبا که در طول فصل نمایش قابل قبولی داشتند، نظیر رضا شکری، امیرحسین خسروانی و حسن صفرزاده خود را به عنوان آینده‌داران این رشته معرفی کردند اما مانع سقوط صبا نشدند.

این در حالی است که تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در این فصل عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال امید ایران را به خود اختصاص داد و همراه با صبای قم تیم حفاری اهواز نیز به دلیل ایستادن در رتبه یازدهم جدول رده‌بندی به لیگ دسته اول امید ایران در سال جدید سقوط کردند.

در آمار و ارقام لیگ برتر امیدهای کشور، تیم صبای قم با تنها سه پیروزی تیمی بود که کمترین برد را به نام خود ثبت کرد و با 16 باخت نیز بیشترین باخت مقابل نام این تیم به ثبت رسید، ضمن اینکه کمترین گل زده با 19 گل به نام نفت اهواز و صبای قم بود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcae6ni.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما