چهارشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۹
کد مطلب : 62203
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد

برگزاري نخستين رقابت جام آدينه تنيس سال 97 در قم

قم نيوز : دبير هیأت تنيس استان قم از برگزاري نخستين رقابت رسمي سال 1397 اين رشته ورزشي با عنوان جام آدينه در قم خبر داد.
برگزاري نخستين رقابت جام آدينه تنيس سال 97 در قم
برگزاري نخستين رقابت جام آدينه تنيس سال 97 در قم
به گزارش قم نیوز حسین لطفی امروز اظهار کرد: نخستین مسابقه رسمی سال ۱۳۹۷ با عنوان جام آدینه این هفته به صورت سینگل در رده سنی آزاد به میزبانی زمین‌های اختصاصی این رشته در مجموعه شهید حیدریان قم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تنیس‌بازان رده‌های سنی مختلف روز جمعه هفدهم فروردین ماه از ساعت 10:30 دقیقه صبح در این رقابت‌ها به میدان می‌روند، در حالی که تقابل آنها برای کسب عناوین برتر ابتدا به صورت تک ست برگزار می‌شود و در دو گروه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

دبیر هیأت تنیس استان قم با بیان اینکه تا ساعت 11 روز پنجشنبه شانزدهم فروردین فرصت ثبت‌نام وجود دارد، افزود: تنیسورهایی که در جدول اصلی و گروه، نخستین بازی خود را بدون پیروزی پشت‌سر بگذارند به گروه بازنده‌ها رفته و مسابقه خواهند داد، ضمن اینکه در پایان به نفرات اول و دوم هر دو گروه جوایزی تعلق خواهد گرفت.

وی در ادامه به اعزام یکی از چهره‌های موفق تنیس قم به رقابت‌های آسیایی این رشته اشاره کرد و افزود: امیرحسین بادی که از جمله تنیسورهای جوان، آینده‌دار و مستعد استان قم است برای حضور در مسابقات گروه دوم دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه همراه با تیم ملی کشورمان راهی چین‌تایپه شده است.

لطفی افزود: امیرحسین بادی در ترکیب تیم دیویس کاپ ایران از هیجدهم فروردین ماه در شرایطی از مرحله پلی‌آف‌ گروه دوم پیکارهای سال 2018 آسیا و اقیانوسیه در مقابل رقبای خود از چین‌تایپه به میدان می‌رود، که همراه با دیگر ملی‌پوشان یک اردوی آماده‌سازی در کشور ترکیه را نیز پشت‌سر گذاشته است.

وی در پایان اظهار کرد: امسال هدف ما برگزاری منظم و با برنامه رقابت‌های استانی به منظور حفظ روند پیشرفت و توسعه تنیس است، ضمن اینکه طبق تقویمی که به اداره کل ورزش و جوانان ارائه کرده‌ایم در مسابقات مهم کشوری نظیر لیگ و پیکارهای تنیس قهرمانی ایران، رنکینگ‌ها و تورنمنت‌های مختلف اعزام خواهیم داشت.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcc1iqe.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما