جمعه ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : 62284
منبع : خبرگزاری فارس
مدير عامل جمعيت هلال احمر استان قم خبر داد

مشاركت 150 نفر از جوانان هلال احمر در طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي

قم نيوز : مدير عامل جمعيت هلال احمر استان قم از مشاركت 150 نفراز جوانان داوطلب فعال هلال احمر در طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي خبر داد.
مشاركت 150 نفر از جوانان هلال احمر در طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي
مشاركت 150 نفر از جوانان هلال احمر در طرح ايمني و سلامت مسافران نوروزي
به گزارش قم نیوز محمد گلفشان امروز با اشاره به اجرای طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر تا 15 فروردین امسال اظهار کرد: ۱۹ پایگاه امداد و نجات با حضور پزشکان، امدادگران و نجاتگران مشغول خدمت‌رسانی در ورودی‌های شهر قم بودند.

وی خاطرنشان کرد: 150 نفر نیروی امدادی در هنگام تحویل سال در اماکن مقدس آماده‌باش بودند تا در صورت وقوع اتفاق احتمالی عکس‌العمل مناسبی داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم با اشاره به خدمات معاونت امور جوانان هلال احمر گفت: این معاونت مجری هجدهمین دوره طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی بود که 150 نفر از جوانان داوطلب در این طرح مشارکت داشتند که ارائه‌کننده خدمات لازم به مسافران و زائران بودند و در نهایت بیش از 261 هزار نفر از مسافران نوروزی زیر پوشش طرح ایمنی و سلامت قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: بروشورهای سلامت بین مراجعه‌کنندگان توزیع و مباحثی در زمینه پیشگیری از اعتیاد به آنها ارائه می‌شود. پنجمین جشنواره بین‌المللی صلح و دوستی در پست‌های معاونت امور جوانان هلال احمر برگزار شد.

گلفشان از اجرای طرح پویش بهرفت(بهبود رفتارهای ترافیکی) خبر داد و افزود: این طرح دارای شعار نه به تصادفات جاده‌ای بود تا مردم بیشتر به قوانین راهنمایی و رانندگی پایبند باشند و ایمنی آنها در سفرها حفظ شود که 2 هزار و 870 نفر در این پویش ثبت‌نام کردند.

وی با اشاره به طرح فرشتگان رحمت گفت: این طرح از اواسط اسفند تا 15 فروردین در دستور کار است که بیش از 3 هزار سبد کالا به منظور تأمین بخشی از مایحتاج خانواده‌های نیازمندان توزیع شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم طرح نیابت را از دیگر طرح‌های داوطلبان جمعیت هلال احمر ذکر کرد و افزود: این طرح ویژه سالمندان در آسایشگاه‌های سالمندان برگزار می‌شود که سفره‌های هفت سین به نیابت از فرزندان آنها تزئین می‌شود.

وی اقامه نماز جماعت در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و پاسخگویی به سؤالات را از دیگر اقدامات ذکر کرد و افزود: هزار و 622 نفر سؤالات خود را مطرح کردند و روحانیون مستقر به سؤالات آنها پاسخ دادند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcba5b0.rhb5wpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما