يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 62389
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت دووميداني استان قم خبر داد

تلاش دووميداني‌كاران قم براي كسب سهميه 4 رقابت برون‌مرزي

قم نيوز : رئيس هیأت دووميداني استان قم از تلاش ورزشكاران مستعد اين رشته براي دست‌يابي به سهميه اعزام به چهار رقابت برون‌مرزي سال 97 خبر داد.
تلاش دووميداني‌كاران قم براي كسب سهميه 4 رقابت برون‌مرزي
تلاش دووميداني‌كاران قم براي كسب سهميه 4 رقابت برون‌مرزي
به گزارش قم نیوز علی رضایی امروز اظهار کرد: دوومیدانی‌کاران قم و سایر استان‌های کشور رقابت‌های 2018 قهرمانی جوانان آسیا، پیکارهای انتخابی المپیک نوجوانان جهان، مسابقات قهرمانی جوانان دنیا و بازی‌های المپیک رده سنی نوجوانان به میزبانی کشور آرژانتین را امسال پیش‌رو دارند.

وی که مسوول کمیته رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی محسوب می‌شود، افزود: به همین منظور با برنامه‌ریزی فدراسیون، مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی دوومیدانی‌کاران برگزیده کشور در دو رده سنی نوجوانان و جوانان هر دو بخش دختران و پسران نیمه اول اوایل فروردین‌ماه برگزار شد.

رئیس هیأت دوومیدانی استان قم خاطرنشان کرد: میزبانی پنجمین اردوی تیم ملی دختران و پسران را مجموعه ورزشی ورزشی آفتاب انقلاب تهران انجام داد و در این مرحله رکوردگیری توسط کمیته رده‌های پایه از دوومیدانی‌کاران حاضر در اردو انجام پذیرفت.

وی عنوان کرد: دوومیدانی‌کاران حاضر در این اردو از هر نظر آمادگی خوبی داشتند و با انگیزه بالا برای نشان دادن توانایی و آمادگی خود به تمرین پرداختند، ضمن اینکه با انجام رکوردگیری، رکوردهای جالبی در برخی مواد از سوی ملی‌پوشان به ثبت رسید.

رضایی با بیان اینکه در رشته پرتاب نیزه این اردو شاهد ثبت یک رکورد بسیار خوب بودیم، خاطرنشان کرد: در جلسه سازمان تیم‌های ملی راجع به رکوردهای ورودی برای انتخاب ترکیب نهایی تیم‌های ملی بحث و تبادل نظر شده و ان‌شاءالله بهترین‌ها را برای عضویت در ترکیب تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گزینشی می‌کنیم.

وی تاکید کرد: هدف این است که امسال نیز همانند سال قبل در در مسابقات برون‌مرزی عملکرد موفقی را از ملی‌پوشان شاهد باشیم، بر همین اساس برترین‌های پیکارهای انتخابی و رکوردگیری در ترکیب اصلی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های برون‌مرزی سال جاری قرار می‌گیرند.

مسوول کمیته رده‌های پایه فدراسیون دوومیدانی افزود: پس از بررسی عملکرد نفرات حاضر در اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر و پسر از نظر رکوردها و نتایج به دست آمده، یک مرحله اردوی دیگر در آستانه اعزام این دو تیم برگزار خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار کرد: علاوه بر رکوردها، مدعیان عضویت در تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان باید در دو مرحله مسابقات لیگ طلایی و رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور توانمندی خود را به اثبات برسانند، ضمن اینکه لیگ طلایی برای رده سنی بزرگسالان یک نوع انتخابی محسوب می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchwxn-.23ni6dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما