دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۶
کد مطلب : 62399
منبع : خبرگزاری فارس
مربي تيم كشتي فرنگي استان قم خبر داد

اعزام فرنگي‌كار قم به مسابقات قهرماني آسيا و انتخابي المپيك

قم نيوز : مربي تيم كشتي فرنگي استان قم از دعوت فرنگي‌كار نوجوان قم براي اعزام به رقابت‌هاي قهرماني آسيا و انتخابي المپيك خبر داد.
اعزام فرنگي‌كار قم به مسابقات قهرماني آسيا و انتخابي المپيك
اعزام فرنگي‌كار قم به مسابقات قهرماني آسيا و انتخابي المپيك
به گزارش قم نیوز مهدی علیزاده‌پورنیا امروز اظهار کرد: از روز چهارشنبه بیست و دوم فروردین ماه و به میزبانی خانه کشتی محمد بنا اردوی آماده‌سازی و تدارکاتی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان در تهران برگزار می‌شود و یک نماینده قم نیز در جمع ملی‌پوشان به اردو می‌رود.

وی ادامه داد: مرحله جدید اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با هدف افزایش میزان آمادگی این تیم به منظور حضور موفق در رقابت‌های 2018 قهرمانی آسیا برنامه‌ریزی شده، در حالی که این رقابت‌ها به میزبانی کشور ازبکستان به انجام می‌رسد و گزینشی المپیک محسوب می‌شود.

مربی تیم کشتی فرنگی استان قم افزود: رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان جهان امسال در کشور کرواسی به انجام می‌رسد و پیکارهای المپیک نوجوانان جهان را کشور آرژانتین میزبانی می‌کند، این دو میدان نیز پیش‌روی کشتی‌گیران نوجوان است.

وی با بیان اینکه اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان از 22 فروردین تا دوم اردیبهشت ماه در خانه کشتی محمد بنا مجموعه ورزشی آزادی تهران تشکیل می‌شود، افزود: کشتی‌گیران نوجوان در اوزان 45، 48، 51، 55، 60، 65، 71، 80، 92 و 110 کیلوگرم به اردو می‌روند.

علیزاده‌پورنیا با بیان اینکه امیر عبدی تنها نماینده کشتی قم در اردوی تیم ملی فرنگی نوجوانان ایران است، افزود: عبدی در وزن 51 کیلوگرم عضو تیم ملی کشتی فرنگی است و در این وزن با کشتی‌گیران خوزستان و مازندران برای کسب دوبنده تیم ملی به رقابت خواهد پرداخت.

وی خاطرنشان کرد: در این وزن ایمان محمدی از خوزستان و محمدحسین ابوالحسنی از مازندران رقبای کشتی‌گیر قم هستند و این تیم در حالی آماده پیکارهای برون‌مرزی سال 2018 می‌شود که سرمربیگری آن را ملی‌پوش اسبق این رشته یعنی فرشاد علیزاده بر عهده دارد و مربیان این تیم حسام‌الدین جعفری، عبدالکریم کاکاحاجی، بهروز حضرتی‌پور، سیامک قیطاسی  و پیمان مرادی از فدراسیون دانش‌آموزی هستند.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdci3paq.t1ar32bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما