دوشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب : 62419
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت كبدي استان قم خبر داد

كبدي‌كاران جوان قم آماده قهرماني ايران

قم نيوز : دبير هیأت كبدي استان قم گفت: كبدي‌كاران جوان قم با انگيزه كسب يكي از عناوين برتر پيكارهاي كبدي قهرماني جوانان كشور به مصاف رقباي خود مي‌روند.
كبدي‌كاران جوان قم آماده قهرماني ايران
كبدي‌كاران جوان قم آماده قهرماني ايران
به گزارش قم نیوز احمدرضا رجایی امروز اظهار کرد: با امکانات بسیار خوبی که در خانه کبدی مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم فراهم شده، تیم کبدی جوانان قم با تمام توان خود را مهیای حضور موفق در پیکارهای قهرمانی جوانان کشور خواهد کرد.

وی با اشاره به مشخص شدن زمان و میزبان برگزاری رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان ایران، ابراز کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کبدی، امسال چهاردهمین دوره مسابقات کبدی جوانان پسر کشور به انجام می‌رسد و تیم قم نیز در آن به میدان می‌رود.

دبیر هیأت کبدی استان قم افزود: این دوره از رقابت‌ها در روزهای هشتم تا یازدهم اردیبهشت ماه به میزبانی هیأت کبدی استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود و به دلیل اینکه جنبه انتخابی برای شناسایی در ترکیب تیم ملی جوانان را دارد از حساسیت و اهمیت بالایی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فدراسیون کبدی تا بیستم فروردین‌ماه را برای اعلام آمادگی تیم‌های متقاضی حضور در این مسابقات در نظر گرفته، قم قطعا در این رقابت‌ها متشکل از استعدادها و نخبه‌های رده سنی جوانان با انگیزه کسب یکی از عناوین برتر به میدان می‌رود.

رجایی به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای این رقابت‌ها نیز اشاره و عنوان کرد: وزن‌کشی مسابقات عصر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه انجام می‌شود و وزن قانونی کبدی‌کاران شرکت کننده ٧٢ کیلوگرم است، ضمن اینکه در این دوره متولدین یازدهم دی‌ماه سال 1377 به بعد امکان عضویت در ترکیب تیم‌های شرکت کننده را دارند.

وی یاد آور شد: کبدی‌کاران در هنگام پذیرش از سوی مسوولان برگزاری این مسابقات باید کارت بیمه ورزشی کبدی و معرفی نامه از هیأت مربوطه را به همراه داشته باشند، در حالی که در دوره قبلی این رقابت‌ها به میزبانی هیأت سیستان و بلوچستان در شهر زابل تیم گلستان با غلبه بر تیم میزبان عنوان قهرمانی را کسب کرد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcb9ab0.rhb58piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما