چهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۰۳
کد مطلب : 62523
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرکل مدیریت بحران استان قم مطرح کرد

ارائه آموزش‌های امدادی به خادمان مسجد مقدس جمکران

قم نيوز : مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: آموزش‌های امدادی به خادمان مسجد مقدس جمکران ارائه خواهد شد.
ارائه آموزش‌های امدادی به خادمان مسجد مقدس جمکران
ارائه آموزش‌های امدادی به خادمان مسجد مقدس جمکران

مدیرکل مدیریت بحران استان قم مطرح کرد
ارائه آموزش‌های امدادی به خادمان مسجد مقدس جمکران
مدیرکل مدیریت بحران استان قم گفت: آموزش‌های امدادی به خادمان مسجد مقدس جمکران ارائه خواهد شد.

به گزارش قم نیوز محسن اروجی امشب در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر استان قم در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران با اشاره به وضعیت ایمنی مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: نهادهای امدادی وضعیت ایمنی این مسجد را مورد بازدید قرار می‌دهند، همچنین این نهادها، آموزش‌های امدادی هم به خادمان مسجد مقدس جمکران ارائه خواهند کرد.

وی ادامه داد: مرکز بهداشت استان قم، فعالیت ایستگاه‌های سیار بهداشتی را از ابتدای ماه شعبان در مسجد مقدس جمکران شروع خواهد کرد، همچنین در ایام نیمه شعبان بیمارستان‌های شهر قم آماده باش هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استان قم افزود: پیشنهاد کردیم که دادن مجوز به ایستگاه‌های صلواتی در مسیر مسجد مقدس جمکران از ابتدای ماه شعبان در یک مکان مشخص شروع شود تا مشکلی را در این زمینه شاهد نباشیم.

اروجی با اشاره به وضعیت درمانگاه مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: نیروهای بیمارستانی در ایام نیمه شعبان در این درمانگاه مستقر می‌شوند، همچنین پایگاه جمعیت هلال احمر هم در مسجد مقدس جمکران افتتاح شده است.

علی جان صادق پور در ادامه این جلسه گفت: در منطقه جمکران مشکلی را در زمینه آب و فاضلاب در ایام نیمه شعبان نداریم و آب سرشاخه‌های دز به منطقه جمکران می‌رسد.

وی ادامه داد: 12 اکیپ در ایام نوروز در شهر قم مستقر کردیم و مشکل خاصی را در زمینه آب و فاضلاب در این شهر نداشتیم، همچنین وضعیت کیفیت آب شهر قم به خصوص منطقه جمکران به صورت لحظه ای رسیدگی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان خاطرنشان کرد: تمام سطح منطقه جمکران را پایش کردیم و بسیاری از انشعابات آب این منطقه اصلاح شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchxmn-.23niidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما