پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۴۶
کد مطلب : 62557
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت بسكتبال استان قم خبر داد

استارت دومين ليگ بسكتبال نوجوانان در قم / محروميت در انتظار بازيكنان غايب در اردو

قم نيوز : رئيس هیأت بسكتبال استان قم گفت: براي دومين سال متوالي از 24 فروردين‌ماه استارت برگزاري رقابت‌هاي ليگ بسكتبال نوجوانان در قم زده مي‌شود.
استارت دومين ليگ بسكتبال نوجوانان در قم / محروميت در انتظار بازيكنان غايب در اردو
استارت دومين ليگ بسكتبال نوجوانان در قم / محروميت در انتظار بازيكنان غايب در اردو
به گزارش قم نیوز مرتضی سخایی امروز اظهار کرد: دومین دوره مسابقات لیگ بسکتبال نوجوانان از روز جمعه هفته جاری وارد هفته نخست خود می‌شود و از ساعت 15:15 دقیقه در سالن شهید محمود رضائیان قم دیدار افتتاحیه را تیم‌های منتخب نونهالان و مهرام برگزار می‌کنند و دومین رقابت بین تیم‌های بسکتبال ستارگان و پسران مهتاب به انجام می‌رسد.

وی سپس به شروع تمرینات آماده‌سازی تیم منتخب رده سنی نوجوانان بسکتبال قم اشاره و عنوان کرد: از اوایل هفته جاری تمرینات این تیم در سالن شهید امجدی قم در حال برگزاری است و بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1381 و بالاتر در اردوی این تیم حضور دارند.

رئیس هیأت بسکتبال استان قم سپس به مشخص شدن مربیان منتخب تیم‌های رده‌های سنی مختلف بخش مردان این هیأت در سال 1397 اشاره و عنوان کرد: صادق سلیمی‌پور و حسین آقاجانی به عنوان مربیان تیم مینی‌بسکتبال  و امیر صباغیان به همراه منصور صمدانی به عنوان مربیان تیم نونهالان فعالیت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین حسین زارعی مسوولیت مربیگری تیم رده سنی نوجوانان هیأت بسکتبال قم در سال 1397 را بر عهده دارد و هدایت تیم بسکتبال جوانان قم را برای حضور در مسابقات پیش‌رو به ترتیب وحید طبیبی و ابوالفضل آزادفلاح بر عهده خواهند داشت.

سخایی با بیان اینکه از بازیکنان رده‌های سنی مختلف برای حضور در اردوی تیم‌های منتخب هیأت بسکتبال دعوت به عمل آمده است، تاکید کرد: بازیکنانی که به هر دلیل در تمرینات این تیم‌ها شرکت نکنند قطعا از همراهی آن تیم در مسابقات قهرمانی کشور محروم هستند.

وی همچنین به برنامه تمرینی و آماده‌سازی تیم‌های منتخب قم اشاره و بیان کرد: تمرینات تیم مینی‌بسکتبال روزهای دوشنبه و جمعه در سالن ورزشی شهدای شهرداری قم، تیم نونهالان روزهای شنبه و دوشنبه در سالن شهید امجدی، نوجوانان روزهای شنبه و پنجشنبه در سالن شهید رضائیان و تیم جوانان سه‌شنبه در سالن ورزشی دبیرستان صدوق و روزهای پنجشنبه در سالن شهید رضائیان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcefn8p.jh8wni9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما