پنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۰
کد مطلب : 62600
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم:

طرح ساماندهی میدان 72 تن امسال اجرایی می‌شود

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم گفت: میدان 72 تن پیشانی و ورودی شهر است و سال گذشته پیگیر بودیم تا طرحی برای این میدان و ساماندهی آن به تصویب برسد؛ از برنامه‌های اصلی شهرداری قم، ساماندهی میدان 72 تن است تا از این وضعیت فعلی خارج شود.
طرح ساماندهی میدان 72 تن امسال اجرایی می‌شود
طرح ساماندهی میدان 72 تن امسال اجرایی می‌شود
به گزارش قم نیوز رضا پوریافر با بیان اینکه این سازمان، براساس سند جامع و برنامه‌های طرح ترافیک شهر حرکت می‌کند اظهار کرد: احداث پایانه‌ جنوبی قم در سال 97 جزو اولویت‌های شهرداری است و طرح آن سال گذشته تکمیل و امسال اجرایی خواهد شد.

وی به مشکلات میدان 72 تن و ضرورت ساماندهی این میدان اشاره کرد و افزود: میدان 72 تن پیشانی و ورودی شهر است و سال گذشته پیگیر بودیم تا طرحی برای این میدان و ساماندهی آن به تصویب برسد؛ از برنامه‌های اصلی شهرداری قم، ساماندهی میدان 72 تن است تا از این وضعیت فعلی خارج شود.
مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم با تاکید بر اینکه اجرای پایانه‌های غیرمتمرکز را در سال جاری در دستور کار داریم اظهار کرد: بخشی از این برنامه سال گذشته در پردیسان و میدان نبوت انجام شد.
وی با بیان اینکه سهم جابجایی حمل و نقل عمومی در کشور در حال کاهش است گفت: اما با این وجود تفاوتی در جابجایی مسافر امسال نداشتیم اگرچه سرویس‌ها کمتر بوده اما جابجایی مسافر تقریبا به همان اندازه بوده است.
 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdz909.yt0xz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما