جمعه ۲۴ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۰۰
کد مطلب : 62602
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم خبر داد

رقابت ورزشكاران دارت قم در مسابقات مناطق كشور

قم نيوز : دبير هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم از اعزام ورزشكاران رشته دارت قم به پيكارهاي قهرماني دارت مناطق كشور خبر داد.
رقابت ورزشكاران دارت قم در مسابقات مناطق كشور
رقابت ورزشكاران دارت قم در مسابقات مناطق كشور
به گزارش قم نیوز علیرضا ساری امروز اظهار کرد: دارت یکی از رشته‌های زیر مجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی در کنار رشته‌هایی همچون راگبی، کریکت، فلوربال، بیس‌بال، سافت‌بال، جهت‌یابی، طناب‌کشی، سپک‌تاکرا و چند رشته دیگر است.

وی ادامه داد: هر یک از این رشته‌ها به عنوان کمیته زیر مجموعه هیأت انجمن‌های ورزشی دارای تشکیلات و جمعیت ورزشکار سازمان یافته است و در طول سال علاوه بر برگزاری مسابقات استانی، برگزاری برنامه‌ها و دوره‌های آموزشی، اعزام‌های متنوعی نیز به رقابت‌های کشوری دارند.

دبیر هیأت انجمن‌های ورزشی استان قم با اشاره به اعزام دارت‌اندازان قم به رقابت‌های کشوری، عنوان کرد: نخستین رقابت کشوری سال 1397 که توسط انجمن دارت فدراسیون انجمن‌های ورزشی برنامه‌ریزی شده، فصل جدید مسابقات دارت مناطق 6 گانه کشور است.

وی با بیان اینکه رقابت‌های مناطق از اردیبهشت استارت می‌خورد، عنوان کرد: در دوره جدید این رقابت‌ها شهرهای مختلف میزبان مسابقات هستند و در هر یک از مناطق پنج استان تقسیم‌بندی شده‌اند و برای کسب عناوین برتر روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه به میدان می‌روند.

ساری عنوان کرد: مرحله نخست این رقابت‌ها در هر دو بخش آقایان و بانوان در حالی به انجام می‌رسد که تیم دارت هیأت انجمن‌های ورزشی قم در منطقه مرکزی (ب) با تیم‌های تهران، البرز، قزوین و مازندران هم‌گروه است و برای کسب رتبه‌های برتر به رقابت می‌پردازد.

وی با بیان اینکه قم در دارت عناوین خوبی در سطح کشور دارد، در پایان اظهار کرد: این رقابت‌ها در مناطق شمال‌ شرق، جنوب شرق، جنوب غرب، شمال غرب و مناطق مرکزی (الف) و (ب) به انجام می‌رسد و تیم دارت که یکی از رشته‌های موفق ورزش قم در سال‌های اخیر بوده با ورزشکاران با انگیزه خود در این مسابقات به دنبال رتبه‌ای خوب با حریفان مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcf0vdv.w6d0xagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما