يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب : 62689
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 30 پينگ‌پنگ باز صورت گرفت

معرفي برترين‌هاي روز جهاني تنيس روي‌ميز در قم

قم نيوز : نفرات برتر پيكارهاي روز جهاني تنيس روي‌ميز پايان رقابت پينگ‌پنگ بازان هشت گروه مقدماتي در قم معرفي و تجليل شدند.
معرفي برترين‌هاي روز جهاني تنيس روي‌ميز در قم
معرفي برترين‌هاي روز جهاني تنيس روي‌ميز در قم
به گزارش قم نیوز رقابت‌های گرامیداشت روز جهانی تنیس روی‌میز در قم طبق برنامه‌ریزی هیأت پینگ‌پنگ استان قم در سالن شهید رضا محمدی مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم به انجام رسید و پینگ‌پنگ بازان ابتدا در هشت گروه با یکدیگر رقابت کردند، مسابقاتی که با درخشش پینگ‌پنگ بازان قم در جدال با رقبایی از اراک و کاشان همراه بود.

در گروه نخست این مسابقات سیدمحمدامین منتظری، احمدرضا حیدری و مرتضی باقری، گروه دوم علی اخوان، وحید مقدم و میثم حقیقی، گروه سوم حسین رئیسی، علیرضا کرباسی و کیان توکلیان و در گروه چهارم امیرحسین فغانی، علیرضا هاشمی و احمد لاجوردی مسابقه دادند.

همچنین در گروه پنجم مرحله مقدماتی امیرعلی هاشم‌زاده، مجتبی بکایی و سیدعلی‌اکبر منتظری، گروه ششم محمد حجازی، وحید رئوفی، سیدحسین بیک‌نژاد و علیرضا رضایی‌فرد، گروه هفتم محمد محمدی، احمدرضا جمال‌لو، میلاد بی‌پروا و محمد روغنیان و در گروه هشتم حسن امینی‌فرد،  حسن امام‌قلی، امیرمحمد حیدری و مهدی عموئیان برای کسب عناوین برتر رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

رقابت‌های مرحله مقدماتی به شکل دوره‌ای به انجام رسید و در پایان سیدمحمدامین منتظری، محمد محمدی، حسن امینی‌فرد، امیرحسین فغانی، حسین رئیسی، میلاد عباسی، وحید رئوفی و علی اخوان به به جمع هشت نفر پایانی مسابقات روز جهانی تنیس روی‌میز راه یافتند.

سپس مسابقات در مرحله یک چهارم‌نهایی ادامه پیدا کرد و در حالی که مسوولیت برگزاری مسابقات را سعید آذرنوش داور ملی کشورمان بر عهده داشت، سیدمحمدامین منتظری، حسن امینی‌فرد، علی اخوان و حسین رئیسی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها صعود کردند.

در مرحله نیمه‌نهایی سیدمحمدامین منتظری از قم با نتیجه سه بر یک حسن امینی‌فرد از اراک را شکست داد و دیگر پینگ‌پنگ باز قم یعنی علی اخوان در پایان دیداری سخت و نفس‌گیر با حساب سه بر دو از سد حسین رئیسی گذشت تا قمی‌ها برگزار کننده دیدار نهایی باشند.

سیدمحمدامین منتظری در یک بازی جذاب و دیدنی با نتیجه سه بر یک علی اخوان را شکست داد و فاتح این رقابت‌ها لقب گرفت، ضمن اینکه در دیدار رده‌بندی حسن امینی‌فرد از اراک با نتیجه سه بر یک حسین رئیسی از کاشان را برد و روی سکوی سوم ایستاد، ضمن اینکه میلاد عباسی با نتیجه سه بر صفر محمد محمدی را شکست داد و پنجم شد.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcaoini.49nua15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما