يکشنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب : 62706
منبع : خبرگزاری فارس
به مناسبت سالروز ميلاد امام حسين(ع)

برنامه تبسم ملكوت از راديو معارف پخش مي‌شود

قم نيوز : مدير گروه قرآن و اهل بيت راديو معارف از پخش برنامه تبسم ملكوت از اين رسانه به مناسبت سالروز ميلاد امام حسين(ع) خبر داد.
برنامه تبسم ملكوت از راديو معارف پخش مي‌شود
برنامه تبسم ملكوت از راديو معارف پخش مي‌شود
به گزارش قم نیوز سیداحمد محمودی امروز با اشاره به ویژه‌ برنامه‌های رادیو معارف به مناسبت میلاد امام حسین(ع) اظهار کرد: برنامه نورباران به این مناسبت تولید شده که روز 30 فروردین امسال از ساعت 21:25 تا 23 پخش می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سید روح الله شجاعی به عنوان تهیه‌کننده، مجید گلشیری به عنوان مجری و حجت‌الاسلام فرهاد عباسی کارشناس این برنامه هستند.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت رادیو معارف با اشاره به محورهای این برنامه گفت: علت اینکه امام حسین(ع) در روایات مخاطب خود را مؤمنان قرار داده، ارتباط بین محبت و معرفت بر اساس محبت این امام بزرگوار و دلیل اهمیت زیارت امام حسین(ع) در هر مناسبتی در این برنامه تبیین می‌شود.

وی از تولید ویژه برنامه تبسم ملکوت به مناسبت سالروز ولادت امام حسین(ع) خبر داد و افزود: این برنامه روز 31 فروردین از ساعت 8:30 تا 10 از این رسانه پخش می‌شود.

محمودی عنوان کرد: ابوالفضل سلیمانی به عنوان تهیه‌کننده، محمود رضا صابری  اراکی به عنوان مجری و حجت‌الاسلام هادی الیاسی به عنوان کارشناس در این برنامه نقش دارند.

وی یادآور شد: حدیثی از امام حسین(ع) در خصوص رفع گرفتاری مردم و مؤمنان در این برنامه تبیین می‌شود و همچنین مقام و جایگاه امام حسین(ع) در دنیا و آخرت مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcai0ni.49nuw15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما