دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱
کد مطلب : 62748
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز

پذیرش دانشجو تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ادیان و مذاهب قم

قم نيوز : دانشگاه ادیان و مذاهب در ۱۷ رشته کارشناسی ارشد حضوری و ۱۴ رشته دکتری و ۱۰ رشته کارشناسی ارشد مجازی دانشجو می پذیرد.
پذیرش دانشجو تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ادیان و مذاهب قم
پذیرش دانشجو تحصیلات تکمیلی در دانشگاه ادیان و مذاهب قم
به گزارش قم نیوز دکتر محمد ملکی نهاوندی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب با اعلام این خبر گفت؛همه طلاب و دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه های حوزوی امکان شرکت در آزمون ورودی را دارند.

وی اظهارداشت: دوره های کارشناسی ارشد حضوری برای دانشجویان شرکت کننده در آزمون اختصاصی رایگان است و ثبت نام تنها از طریق سامانه پذیرش دانشگاه به آدرس www.urd.ir انجام می پذیرد.

ملکی نهاوندی افزود:دانشگاه ادیان و مذاهب با بهره گیری از هیأت علمی پرتوان و پشتیبانی علمی اساتید برجسته حوزه، یکی از دانشگاههای حوزوی است که راه را برای ارتباط هدفمند طلاب با دیگر ادیان و مذاهب داخل و خارج از کشور فراهم نموده است.

وی خاطر نشان ساخت: دانشگاه ادیان در همه رشته های مرتبط با ادیان و مذاهب از اساتید برجسته بهره مند است و در خصوص تعریف رشته های مختلف، تألیف کتاب و .... در سطح کشور پیشرو می باشد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ادیان و مذاهب بیان کرد: شرایط مناسب پژوهش در دانشگاه به شکلی است که فضای تولید علم بر کلیه پایان نامه های کارشناسی ارشد و دکتری حاکم است و بحمدلله دانشگاه از این نظر در جایگاه برجسته ای قرار دارد.

وی گفت:ارتباط با اساتید، دانشجویان و دانشگاههای مختلف دنیا از دیگر امتیازهایی است که دانشجویان این دانشگاه از آن بهره مند هستند و در کنار رشته های مربوط به ادیان و مذاهب، اولین دانشکده زن و خانواده را در کشور با چند رشته دکتری و ارشد راه اندازی نموده است.

ملکی نهاوندی دانشکده های فلسفه و عرفان را از دیگر دانشکده های فعال و پویای این دانشگاه دانست و خاطرنشان ساخت: دانشکده های فلسفه و عرفان پس از دانشکده های ادیان، مذاهب، شیعه-شناسی و زن وخانواده با رشته های مختلف دکتری و کارشناسی ارشد در دانشگاه فعالیت می کنند.

وی با اعلام نحوه ارتباط با مسئولین مربوطه جهت راهنمیی های لازم یاد آورشد: متقاضیان تحصیل در صورت داشتن هرگونه سؤال یا بروز مشکل برای ثبت نام میتوانند با تلفن 32802610-025 الی 13 داخلی های 153 و 144 و 143 تماس بگیرید.

انتهای پیام / 139
 
https://qomnews.ir/vdcg7u93.ak9xt4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما