يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 62995
منبع : خبرگزاری فارس
معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

بازسازي استخرهاي ورزشگاه شهداي هفتم‌تير قم با اجراي ماده 27 قانون

قم نيوز : معاون توسعه منابع و پشتيباني اداره كل ورزش و جوانان استان قم از بازسازي و تجهيز استخرهاي مجموعه ورزشي شهداي هفتم‌تير قم با اجراي ماده 27 قانون خبر داد.
بازسازي استخرهاي ورزشگاه شهداي هفتم‌تير قم با اجراي ماده 27 قانون
بازسازي استخرهاي ورزشگاه شهداي هفتم‌تير قم با اجراي ماده 27 قانون
به گزارش قم نیوز حسین رضایی امروز اظهار کرد: مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر یکی از مجموعه‌های با سابقه و قدیمی اختصاصی اداره کل ورزش و جوانان استان قم است که در آن سالن‌‌های ورزشی، زمین و امکانات متنوعی برای فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزشی تعبیه شده است.

وی ادامه داد: این مجموعه تنها مجموعه ورزشی فعال در استان قم است که دو استخر در آن بنا شده، ضمن اینکه سالن بین‌المللی اسکواش، خانه تنیس روی‌میز، خانه کبدی، زمین چمن مصنوعی و یک سالن چند منظوره بزرگ دیگر نیز در آن به علاقمندان به ورزش خدمات‌رسانی می‌کنند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: یکی از اولویت‌های بسیار مهم اداره کل ورزش و جوانان، بازسازی و تجهیز اماکن موجود در این مجموعه است و بر همین اساس دو استخر و سالن چند منظوره آن با مشارکت بخش خصوصی از طریق اجرای ماده 27 قانون الحاق بازسازی و تجهیز می‌شود.

وی تصریح کرد: اجرای این ماده قانونی این امکان را می‌دهد که از ظرفیت بخش خصوصی برای بازسازی، به‌سازی و تجهیز اماکن ورزشی فرسوده به خوبی استفاده شود و اداره کل ورزش و جوانان بدون هزینه برنامه‌ها و اهداف خود را به خوبی اجرایی کند.

رضایی عنوان کرد: سالن چند منظوره این مجموعه با اجرای ماده 27 قانون الحاق در حال حاضر با مشارکت بخش خصوصی در حال بازسازی و تجهیز است، ضمن اینکه علاقمندان و فعالان بخش خصوصی می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه ماده 27 این اداره کل اطلاعات لازم راجع به نحوه سرمایه‌گذاری در دو استخر مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم را کسب کنند.

وی در پایان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان قم با اجرای مطلوب و موفق این ماده قانونی توانسته چند مکان ورزشی نیمه تمام و در دست احداث و چند مکان ورزشی فرسوده و قدیمی را بازسازی کرده و با امکانات جدید در اختیار علاقمندان به ورزش، ورزشکاران و قهرمانان استان و هیات‌های ورزشی قرار دهد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcamoni.49nuo15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما