سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۴
کد مطلب : 63117
منبع : روابط عمومی
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران خبر داد

آغاز به کار موزه دین و دنیا در مسجد مقدس جمکران با حضور آیت الله نوری همدانی

قم نيوز : معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اينكه در موزه دين و دنيا تمامي سؤالات و احكام شرعي زائرين به صورت تجسمي پاسخ داده خواهد شد گفت: اين موزه امروز هفتم شعبان مصادف با چهارم ارديبهشت ماه راس ساعت 5 بعداز ظهر با حضور حضرت آيت الله العظمي نوري همداني، توليت مسجد مقدس جمكران و اساتيد و علماي قم افتتاح ميشود.
آغاز به کار موزه دین و دنیا در مسجد مقدس جمکران با حضور آیت الله نوری همدانی
آغاز به کار موزه دین و دنیا در مسجد مقدس جمکران با حضور آیت الله نوری همدانی
به گزارش قم نیوز ابراهيم صدوقي با اشاره به راه اندازی موزه دين و دنيا در مسجد مقدس جمكران، اظهار كرد: باتوجه به اينكه مسجد مقدس جمكران پايگاه عظيم تشيع بوده و لازم است كه زائرين و نمازگزاران اين مسجد مقدس با فقه اسلامي آشنا شوند، لذا مؤسسه فقه و زندگي با مسئوليت حجت الاسلام والمسلمین فلاح زاده اين موزه را جهت پاسخگويي به سوالات شرعي زائرين برپا كرده است.

وي با اشاره به اينكه در موزه دين و دنيا تمامي سؤالات و احكام شرعي زائرين به صورت تجسمي پاسخ داده خواهد شد افزود: اين موزه امروز هفتم شعبان مصادف با چهارم ارديبهشت ماه راس ساعت 5 بعداز ظهر با حضور حضرت آيت الله العظمي نوري همداني، توليت مسجد مقدس جمكران و اساتيد و علماي قم افتتاح ميشود.

معاون فرهنگي مسجد مقدس جمكران خاطرنشان كرد: اين موزه در صحن حضرت ابراهيم خليل(علیه السلام) و در شبستان امام هادي(علیه السلام) واقع شده است و براي علاقه مندان حوزه احكام و فقه بسيار جذاب خواهد بود كه ميتوانند همه روزه صبح و عصر از اين موزه بازديد كنند.

صدوقي تصريح كرد: براي بازديد اين موزه تسهيلاتي نيز براي اردوهاي دانش آموزي، دانشجويي، طلاب و همينطور كاروان ها در نظر گرفته شده است كه ميتوانند با هماهنگي و وقت قبلي از اين موزه بازديد كنند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchqzn-.23nxzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما