سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 63134
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت گلف استان قم خبر داد

معرفي نفرات برتر ميني‌گلف بانوان / آموزش بهکاپ در مدارس قم

قم نيوز : رئيس هیأت گلف استان قم از معرفي نفرات اول تا سوم پيكارهاي ميني‌گلف بانوان و آموزش رشته ورزشي بهكاپ در مدارس قم خبر داد.
معرفي نفرات برتر ميني‌گلف بانوان / آموزش بهکاپ در مدارس قم
معرفي نفرات برتر ميني‌گلف بانوان / آموزش بهکاپ در مدارس قم
به گزارش قم نیوز رضا دلاوری امروز اظهار کرد: پیکارهای مینی‌گلف بانوان استان قم به مناسبت اعیاد فرخنده ماه رجب و شعبان با حضور 25 نفر از ورزشکاران مینی‌گلف به میزبانی زمین مینی‌گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در دو راند برگزار شد.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها از سطح کمی و کیفی خوبی برخوردار بود، خاطرنشان کرد: الهام محمدی شاخص‌ترین مینی‌گلف باز حاضر در این رقابت‌ها بود که بالاتر از دیگر رقبای خود قهرمان شد و مقام‌های دوم و سوم به ترتیب به مهسا یزدانی‌فرد و سمانه علی‌حیدری تعلق گرفت.

رئیس هیأت گلف استان قم افزود: فعالیت‌های خوب و قابل توجهی با مدیریت خانم اعظم خودکار به عنوان نایب‌رئیس هیأت گلف قم در توسعه و پیشرفت بانوان علاقمند به این رشته شاهد هستیم و این رشته در بخش بانوان با جذب دختران مستعد و آموزش‌های متنوع به ویژه در محیط‌های دانشگاهی رونق خوبی یافته است.

وی با بیان اینکه طبق اعلام قبلی نتایج این رقابت‌ها در رنکینگ استانی بازیکنان محاسبه می‌شود، در ادامه به آموزش رشته بهکاپ در مدارس پسرانه قم اشاره و ابراز کرد: این آموزش به مدت پنج ساعت و برای سه کلاس ورزش در هنرستان پسرانه ولیعصر قم برگزار شد و علاقمندان زیادی را به این رشته ورزشی جذب کرد.

دلاوری در ادامه به حضور بانوان قمی در لیگ گلف بانوان ایران اشاره و عنوان کرد: رقابت‌های دور برگشت لیگ بانوان از دوم تا چهارم اردیبهشت ماه در زمین‌های گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود اما تیم هیأت قم زودتر برای تمرینات خود وارد مجموعه می‌شود، ضمن اینکه شنبه تمرین تیم‌ها به انجام می‌رسد و پس از آن مسابقات به انجام خواهد رسید تا قهرمان این دوره از پیکارهای لیگ بانوان مشخص شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgtq93.ak9ww4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما