پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۲
کد مطلب : 6321

جمهوری اسلامی باید در همه زمینه ها برای جهان و منطقه الگو باشد

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله رضا استادی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینكه جمهوری اسلامی برای مردم جهان و كشورهای منطقه الگو باشد، گفت: ما به عنوان كشور اسلامی باید در همه زمینه ها و عرصه ها الگو و اسوه باشیم.
جمهوری اسلامی باید در همه زمینه ها برای جهان و منطقه الگو باشد
به گزارش قم نیوز، آیت الله رضا استادی چهارشنبه شب در مراسم شام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در مجتمع آموزشی فرهنگی طلوع مهر خاطرنشان كرد: در كشور اسلامی باید فساد، دزدی، بداخلاقی و كارهای خلاف دین نباشد و مردم نیز نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منكر احساس تكلیف كنند.

آیت الله استادی اظهار داشت: با عنایت خداوند، حكومت اسلامی در كشور ما تشكیل و در راس آن یك مجتهد فقیه قرار دارد و از مردم خواسته شده كه نماز، روزه، زكات، امر به معروف و نهی از منكر و... را به جای آورند.

وی گفت : گناه و فساد مانند آتش است كه بتدریج شعله ور شده و همه را می سوزاند و باید امر به معروف و نهی از منكر كنیم، جامعه ای كه امر و نهی نباشد روی صلاح را نخواهد دید.

وی افزود: رادیو، تلویزیون و مطبوعات به مردم خوراك می دهند و این خوراك باید سالم واسلامی باشد، ما اگر چه در زمینه های علمی و صنعتی پیشرفت كردیم ولی در بعد مسائل فرهنگی عقب گرد داشتیم.

وی ادامه داد: ما نباید به ظواهر دلخوش كنیم و بگوییم چون فاطمیه و عاشورا شلوغ است پس همه چیز خوب است، باید امر به معروف و نهی از منكر را جدی بگیریم.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdcd.x092yt0sfa26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما